czwartek, 18 sierpnia 2016

2 concerts soon and new lucky band!

Oj dawno mnie tu nie było. A dlaczego? A dlatego że zawirowania w pracy i jakieś dziwne moce sprawiły, że moje życie zaczęło żyć własnym życiem i samo się ode mnie izolowało, ot cała prawda :D


Nadchodzące moje koncerty to oczywiście niedzielny Muse w Krakowie, gdzie o dziwo bardzo późno wyjeżdżam bo totalnie nie mam ochoty pchać się do przodu jak to czynię np. na Hurts. Odechciało mi się i już. Potem za tydzień w sobotę kurs do Wrocławia na Capital of Rock, którego panicznie się boje bo nigdy tam nie byłam. Mówią , że dojazd do Stadionu nie jest taki zły, ale odległość na mapach wujka google mnie przeraża opór, aczkolwiek myślę, że mój zmysł samowystarczalny nie zawiedzie mnie i sobie poradzę. Taka ja sama samotna, jak zwykle. W tłumie. Na koncercie :D

Plusem tego jest, a dowiedziałam się o tym dzisiaj, że kurs do Krakowa mam od siebie, czyli Metro Wilanowska, a więc jest duże prawdopodobieństwo że nie spóźnię się do pracy z powrotem do Warszawy i jeszcze AŻ godzina czasu mi zostanie to otrzeźwienia swojego mózgu i reszty organizmu :3

W sobotę za tydzień mam wyjazd około 7, a więc będę pewnie mega nie wyspana i zestresowana nowym miejscem. Myślałam oczywiście o tym, aby sobie znaleźć towarzysza podróży i poznać jakiegoś nowego znajomka do R+ znajomości i go nawet dodać, ale ...chyba mi się nie chcę :D (gdzie ta moja werwa muzyczna sprzed 2-3 lat? Czy ktoś ją widział?).
Na bilet na Placebo wciąż nie mam...w sensie nie mam chęci...w zamian za to, chcę się zaopatrzeć w Twenty One Pilots na Torwarze który odbędzie się w listopadzie. Jestem w taki stanie upojenia muzycznego tym zespołem, że jestem uwierzcie mi - zrozpaczona tym że nie posiadam biletu na ten koncert. I że odkupienie od kogokolwiek uczciwego(bo jest wyprzedany), będzie cudem niemalże przy takim zainteresowaniu. A niestety nastolatki w większości które się ogłaszają że kupią bilet, na szczęście w mniejszości, ale są na tyle naiwne i zdesperowane, że pozwolą sobie na kupno biletu po wpłacie kasy na konto i nie wybiorą odbioru osobistego. Mam nadzieję, że trochę drożej, ale uda mi się odkupić odkogokolwiek.
bilet na
A propos tego zespołu, to w radio Eska Rock, ponownie wygrałam krążek! I właśnie tego zespołu. Chciałam ich płytę dostać na urodziny od ludzi z pracy, ale przypadkiem całkiem usłyszałam w programie wieczornym, że jest do wygrania..no to czemu nie skorzystać nie? I jakoś tak dziwnie przeczuwałam że coś z tego może być, no i bang, udało się! :3
Szkoda, że płyta 2 czy 3 raz przychodzi z wadą...znaczy się płyta jest w porządku, ale kompakt jest wadliwy..ząbki które przytrzymują płytę by siedziała w miejscu, są połamane i płyta latała w środku..ale nic Jej się nie stało. I rżne równo tę płytę od 3 dni w odtwarzaczu i gwałcę ten replay jak nienormalna ^,^

Chciałabym, żeby fascynacja tym zespołem była tak urocza i tak fajnie się rozwijająca i zawsze ze mną trwająca jak to jest z zespołem Hurts. Aby wydawali kolejne krążki, a ja mniej czy bardziej, ale będę nimi wciąż zachwycona.

Uwierzcie mi, jakie było moje rozczarowanie kiedy z pare tygodni temu dowiedziałam się że nie są brytolami a amerykańskimi muzykami D:

Mało kto, też wie, że zespół ma już na swoim koncie 4 albumy- Twenty One Pilots z 2009 roku,  Regional at Best z 2011 roku, Vessel z 2013 no i słynny Blurryface z zeszłego, który spowodował, że zespół odżył.










Ps. Niesamowite to jak Polscy fani są wnikliwi i szczegółowi - popatrzcie na to :D
(warto to wiedzieć przed koncertem no nie ? ;D)

Na koniec tego fanowskiego spamu, żegnam się z Wami w dobrym humorze i wracam do Was we wtorek najprawdopodobniej gdzie zdam relację z Muse, no chyba że zasnę po tylu godzinach bez snu :D

ps. ten pomysł z perkusją w publiczności - to dopiero wariaty!

Enjoy!
xoxo




Żyłbym dla Ciebie", i trudno to dokonać.
Jeszcze trudniej wypowiedzieć, gdy wiesz, że to nieprawda.
Jeszcze trudniej napisać, gdy wiesz, że tej nocy
Miałeś w domu ludzi, którzy próbowali z tobą rozmawiać,
Ale ty nadal ich ignorowałeś.
Wszystkie te pytania są na poważnie, na przykład:
,,Dla kogo byś żył?'', ,,Dla kogo byś umarł?''
,,I czy kiedykolwiek byś zabił?''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz