niedziela, 17 stycznia 2016

Snow music post

Nigdy nie mogę się zdecydować, czy uwielbiam swoje miasto w kolorach zimowych czy letnich. Każda z nich ma swój niesamowity urok. Śledzę na facebooku blog dziewczyny która jest kierowcą autobusów link. Często podkreśla, że uwielbia jeździć moją linią, bo jak się jedzie to strasznie jest tak spokojnie .. i zielono :) 




Wywnioskowałam, że to dobry moment, by pochwalić się Jego urokami i przemierzyć wraz z Indios Bravos w uszach moje ulice i pochwalić się ;) 




widok z pokoju mam zawsze obłędny :D




Naleśnikarnia 



Strasznie lubię to zdjęcie, kojarzy mi się z pianą w wannie :p


Dmuchawa odśnieżająca weszła do akcji


Młody Michał Anioł już nie taki nagi :D

Kolejna gałązka "dźwiga" taaaką pianę! :3




Wchodzimy na tężnię i... bang! Mamy konia reklamującego restaurację :D

Papież też nie marznie haha

Pierwszy raz u nas coś takiego widzę i oczy mi z orbit wyszły, ale jak widać na Mazowszu też można na nartach :)




Widok na naszą"smródkę" i tężnie 

hello...its me.. ;D


Na koniec musi być oczywiście coś muzycznego, a więc informacja, że tym tygodniu zostały ogłoszone nominacje do Brit Awards 2016, czyli coś  na co czekam cały rok, by usłyszeć i zobaczyć swoich artystów ulubionych na żywo w sieci. Jak już zauważyliście, nieprzespana noc, a potem zombie w ciągu dnia- to ja, a wszystko po to, żeby obejrzeć galę na żywo. Hm, gala może to za dużo powiedziane jesli chodzi o te nagrody, bo gala to raczej Grammy :)

A głosować jeszcze możemy przez 4 dni moi drodzy na http://www.brits.co.uk/nominees
24 lutego(holy shit z niedzieli na poniedziałek!) - poznamy wygranych.

Co do Grammy, to gala odbędzie się nieco wcześniej bo 15 lutego. Występy z poprzedniego roku i niektóre akcje na scenie były chyba najgłośniejsze od lat, a tumblr roił się od meega memów które na długo zostają w umysłach gwiazd i ich fanów/antyfanów.
Nominacje do tych nagród zostały już ogłoszone w grudniu. Szczerze mówiąc nie wiem jak i czy jeszcze można głosować, ale tu znajdziecie 58 powodów na to, by jednak obejrzeć i przesiedzieć przed tym kompem 4 godziny :)

Na nadchodzący tydzień macie trochę staroci i energii ode mnie, czyli amerykański Eminem z 2001 roku na brytyjskich nagrodach

Enjoy!

xoxo





Sięgam po głowę każdego degenerata i się 
do niej dostaję 
tylko, żeby zobaczyć, czy mam na nich wpływ i czy 
muzyki słuchają 
i jeśli kupuje to gówno - jest niewinną ofiarą 


2 komentarze:

  1. Masz niesamowite widoki - zazdroszczę! U mnie śnieg był ledwie dwie godziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki dzięki :D A po tym śniegu 2 godzinnym co? Czekaj czekaj! Niech zgadnę..deszcz? :DD

      Usuń