czwartek, 14 stycznia 2016

Do you know what kind tattoo`s your idol ?

Przepraszam za swój english. Tak na wstępie. Staram się jak mogę!
Już minie ponad 1,5 roku odkąd zaczęłam się zastanawiać się nad posiadaniem tatuażu, a kto nie wie, ten gapa ^,^



Na prawdę naczytałam się już wystarczająco wiele o tym artykułów w internecie, jaki salon wybrać, czy to boli, jaka jest cena, jak wygląda przygotowanie się do zrobienia tatuażu i jak wygląda pielęgnacja i gojenie tuż po i na co trzeba uważać.
Myślę, że nadszedł ten moment kiedy już wiem jaki chcę posiadać.. Wybrałam kilka zdjęć z internetu, zapisałam w folderze tattooss i codziennie na nie zerkam i wpatruję się czy na pewno taki, a nie inny.
Nie zdecyduję się na pierwszy ogień na coś wielkiego, choć mnie korci.
Nie denerwuję sie również tym faktem, że w jakiejś pracy będę mieć z tego powodu problemy, bo...to nie moja wina, że ktoś jest nietolerancyjny na takie rzeczy i że dalej kojarzy mu się tatuaż z brutalnością, oszpeceniem i broń boże więzieniem i odsiadką za okropne przestępstwo.
Dziś tatuaż wśród ludzi do 35 roku życia mam wrażenie że już nie dziwi. Jest ozdobą i dumą. W większości - mylnie opisywaną ozdobą która ogromną wartość ma dla tej osoby i coś dla niej znaczy, a tak przeważnie nie jest, często po prostu nam się taki wzór bardzo podoba że zapragniemy go mieć zawsze "przy sobie". 
Spotkałam się również z opinią osoby która zna mnie 4 lata i odciaga mnie od tego pomysłu bo mówi, że tatuaż to rzecz która do mnie nie pasuje..że co ? Że zbyt buntownicza rzecz? Że nie wyglądam na kryminalistkę ?
 Oooo jak ja bym tej osobie powiedziała co do niej nie pasuje, to obróciłaby się na pięcie i już więcej ze mną nigdy nie porozmawiała. To mój wybór i według mnie, pasuje do mojej ukrytej osobowości którą posiadam, a pokazuję ją, tylko zaufanym osobom i które uwielbiam.

Na koniec dzisiejszego postu, wrzucę pare wzorów, które planuję mieć i z ogromną chęcią posłuchałabym Waszej opinii jaki wybrać na swój pierwszy raz, ale to już chyba dziś mówiłam :D Ponoć na początek dla dziewczyny poleca się coś drobniejszego, aby mogła poznać, jak się czuje wraz z nim.. czy Jej najzwyczajniej nie przeszkadza i nie wstydzi się jego. Zapisanie się na odpowiednią datę planuję na sobotę za tydzień, spokojnie i bez nerwów.. Mam nadzieję że czas oczekiwania będzie wynosił nie więcej niż 2 miesiące a ja będę w pełni zdecydowana. Mam nadzieję, że dacie mi jakieś rady, jeśli ktoś posiada :)

Powracając do głównego tematu- wiecie jakie tatuaże posiadają Wasi idole, lub artyści? Myślę, że każdy fan muzyki, wie o sposobie przypzdabiania ciała swojego idola i co one choć w minimalnym stopniu znaczą. 

Na przykład Joaquin Phoenix, słynny amerykański aktor ma jeden tatuaż, zrobiony całkiem przypadkiem na wakacjach we Włoszech" Wszyscy byliśmy we Florencji, był tydzień mody i mieli celtyckie symbole, które były o jakiś mądrych rzeczach. Skrycie zawsze marzyłem o tatuażu, ale nie o jakimś modnym symbolu, więc rzuciłem -chodźmy! I tak powstało to okropne kółko, bariera językowa przy robieniu stała się momentalnie minimalistyczna i zrozumiała przy tym okropnym bólu"
Robbie Williams, ma już sporą ilość tatuaży, które miałam okazję zobaczyć na żywo :) 
Według Jego fanów to seksowna sztuka na ciele artysty. 
1. Na lewym ramieniu posiada Maori Tribal czyli plemienny tatuaż na części rękawa. To seria zaokrąglonych fal które mają moc modlitwy i dbanie o właściciela.
2.Na górnej części prawego uda przy biodrze ma krzyż celtycki przeznaczony do ochrony, wewnątrz niego ponoć siedzi diabeł.
3.Na dolnej części pleców ma nuty i tekst słów piosenki Beatlesów "All you need is love"
4.W maju 2003 roku na dolnych partiach brzucha ma dwa ptaki zwrócone w swoją stronę, symbolizujące wolność i lojalność
5.W 2004 roku zrobił sobie oko Horusa na karku który ma chronić go przed złymi duchami
6.Na prawym ramieniu ma głowę lwa, uniwersalny symbol władzy i męskości, również przeznaczony do ochrony.
7.Na obu rękach od strony wewnętrznej ma dwa napisy dedykowane swojej mamie z którą był bardzo związany
8.Na przedramieniu posiada religijny tatuaż, który zrobił w Nowej Zelandii.
9.Na lewym ramieniu posiada flagę jednego z miast w Stoke on Trent, gdzie Jego rodzina żyła tuż po urodzeniu.(hm, może zrobić sobie taki..dąb konstanciński gdzieś? Niezły pomysł :D)
10.Na nadgarstku ma tatuaż poświęcony swojemu dziadkowi, Jego imię i nazwisko zdobi serce.
11.Za prawym uchem ma wytatuowaną literkę B - stanowi Betty - ukochaną nianię Robbiego.
12.W 2008 roku posiada już kolejny  dla upamiętnienia spotkania z członkami Take That.
13.Na prawym ręku, na kostkach, jest napis Love.
14.Na klatce piersiowej ma napis "Chacun a son gout" - francuski napis oznaczający że każdy ma swój smak
15.Na brzuchu ma małego misia z literką T, hołd, oznaczającego Jego córkę Theodorę Rose
16.Na lewym nadgarstku posiada nr. 1023 - które oznaczają najlepszego przyjaciela Williamsa.

Bożyszcze nastolatek i nie tylko, ale w większości, czyli bosski Jared Leto ze słynnych "marsów" także posiada nie mało a Jego fani naśladują go na każdym kroku i posiadają takie same.
1.Na każdym z łokci posiada charakterystyczne trójkąty oznaczające symbol Alchemii w powietrzu..czy..coś w tę deseń :D
2.Na klatce piersiowej ma napis- Provehito in Altum" Uruchom dalszą głębię.. to motto zespołu ponoć.
3.Orbis Epsilon, czyli tatuaż na plecach oznaczający okrąg podzielony na dwie strzały, to Jego ulubiona forma wyrażania bycia w zespole. Po zdobyciu miliona followersów na twiterze.
4.Na prawym nadgarstki ma kolejny dziwny tatuaż poświęcony zespołowi.
5.Na lewym ramieniu ma Echelon"x" symbol stanowiący ikonę zespołu.
6.Na tyłach obu łydek ma dwie strzały, oznaczające...nie wiem co :D



Johnny Depp, czyli aktor o stu twarzach można powiedzieć, też ma kilka:
1. 3 małe serduszka oznaczające syna Jack`a, córkę Lily Rose i byłą żonę Vanessę.
2. W ramach oddania hołdu swojej nasłynniejszej roli czyli Jacka Sparrowa, ma zachód słońca, ptaka i napis "Jack"
3.Blisko serca ma tatuaż znów poświęcony córce
4. Na prawym ramieniu posiada czaszkę
5.Na ręku ma liczbę 3 - symbolizującą kreatywność i trójcę.
6.Pierwszy tatuaż Johna wykonany w 1980 roku symbolizujący "Native American", czyli Jego przodków
7.Na lewym ramieniu ma serce symbolizujące Jego matkę
8.Na obu łokciach(a własciwie nad) ma dwóch chłopaków z gitarami symbolizujących miłośc syna do rock and rolla :)
9.Ma również wytatuowany portret dziadka i swojej mamy
10. Na prawym ręku ma tatuaż- kruka, symbolizującego film Kruk, jest inspirowany filmem z 1994 Kruk, o człowieku który zostaje zamordowany, ale wraca do formy z pomocą ptaka.

I wiele innych, długo by wymieniać ;)

Amerykański aktor Ben Affleck ma również tatuaże, wiele małych których wiele osób widziało jak pierścień z drutu kolczastego czy ryba z czaszką. Z tyłu na plecach ma jednak ogromny tatuaż feniksa symbolizującego podziały z byłą żoną :)

Aktorka Jennifer Aniston ma nazwę Norman - na stopie dla swojego zmarłego ukochanego psa w 2011 roku

Julia Roberts ma na dole pleców imiona swoich dzieci i inicjały męża.

Anne Hathaway ma małe"M" na nadgarstku i nigdy nie zdradziła Jego znaczenia.

Brad Pitt na plecach wiele małych tatuaży ale najsłynniejszy ma napis "Istnieje pole poza wszystkimi pojęciami dobra i zła. Tam się wszyscy spotkamy"

Brytyjska aktorka Helen Mirren ma malutki tatuaż na ręku oznaczający - kochaj bliźniego swego.

Winston Churchill również miał tatuaż - kotwicę na przedramieniu :) 

Penelope Cruz ma nr 883 którego znaczenia nigdy nie ujawniła.

Heidi Klum to przykład, gdzie warto jednak przemyśleć decyzję zrobienia sobie imienia :) Na ramieniu miała imię swojego byłego męża, który usunęła.


Seksowna Scarlett Johansson ma kilka tatuaży, ale najwidoczniejszym jest ten ze słońcem na przedramieniu(kolorowy) i podkowy na klatce piersiowej.

Victoria Beckham ma tatuaż na całej linii kręgosłupa z hebrajskim napisem oznaczającym - Jestem moją miłością, moja miłośc jest moja która przegląda się w lilii

Emma Stone i Jej matka mają takie same tatuaże, które zaprojektował Paul McCartney. Reprezentuje On ulubiona piosenkę - Blackbird.

Tom Meighan ma na palcu wytatuowane "kj" symbolizuję - nie nie, nie Konstancin Jeziorna choć dopiero na to wpadłam :D ale Kim James, długoletnią dziewczynę Toma gdzie owocem związku jest córka Mimi Malone urodzona w 2012 roku.

Dave Gahan posiada kilka i większość z przodu ciała bowiem są to - feniks(najważniejszy dla Gahana który trwał aż 10 godzin), orzeł(drugi tatuaż w życiu), serce, ptak, sztylet i różę
Peter Doherty na szyi ma wytatuowane Astile - imię syna.

Brian Molko posiada na prawym nadgarstku zamknięty trójkąt. Na klatce piersiowej ma napis Baby Shambles napisany małą elegancką czcionką. Na lewym ramieniu posiada serce. Uważni fani zaobserwują w sercu literę K, symbolizującą Kate Moss, byłą partnerkę.

Amy Winehouse - posiadała tatuaż w okolicach serca z napisem Blake - imię chłopaka. Po rozwodzie Amy starała się usunąć tatuaż, a przedtem przykrywać. Na lewym ramieniu miała napis Daddy`s Girl - ironicznie trochę, biorąc pod uwagę jakim uczuciem obdarzała ojca, a jakim On...ją...
Pod Daddy`s Girl, tatuaż kolejny - pin-up girl.
Na lewym przedramieniu miała Native American piórko - jeden z pierwszych tatuaży. W jednym z wywiadów przyznała, że symbolizuje odwagę i męstwo. Myślę że i jednego i drugiego Jej nie brakowało..

i kilka innych..

Mój ulubiony siatkarz- Gyorgy Grozer, zrobił sobie niedawno nowy, imiona córek- Lean i Loreen(żona jest polką :) Gwiazdki szczerze mówiąc, nie mam pojęcia co znaczą, ale to że jest gwiazdą Niemieckiej Reprezentacji, jest oczywiste :) Wypatrzyłam też niedawno numer 9 na ręku - czyli numer w reprezentacji:) 


Pete Wentz ma na lewym nadgarstku sowę, na drugim nadgarstku ma tatuaż znaczący - być wolnym, przypominający o tym, że nie musi się ze wszystkim wszystkim dzielić publicznie.
Na prawej ręce ma napis swojej linii odzieżowej
Na lewym bicepsie ma narysowany diament.


 Tak jak obiecałam, wrzucam kilka zdjęć i liczę na Wasze typy bardzo mocno - swoją ulubioną dwójkę najlepiej :) Na razie nie planuję innych miejsc, na mój cel idą całe ramiona wraz nadgarstkami, wewnętrznymi i zewnętrznymi częściami itd. 
 Może jak się zapiszę już na sesję, to powiem Wam co wybrałam i co znaczy dla mnie. Na pewno osobny post się pojawi o moich przeżyciach. Bo tatuaż zostaje z Tobą do końca życia- no chyba że przepraszam za wyrażenie, ale srasz pieniędzmi i sobie go usuniesz za odpowiednią kwotą, ale tak jak wspomnienia z koncertów- również zostają :)

PS.Niektóre wydają się być duże, ale kto powiedział że trzeba robić cały :)









Wrzucam swojego bożyszcza muzycznego czyli Jacoby Shaddixa i zastanawiam się czemu służby na koncertach letnich u nas oszczędzają na sikawkach strażackich, gdzie połowie ludu by życie uratowali...hm..




Rozdzieram swoje serce, zamykam się w sobie

Moją słabością jest to, że zbyt się przejmuję
A moje blizny przypominają mi, że przeszłość jest prawdziwa
Rozdzieram swoje serce tylko po to by poczuć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz