czwartek, 24 grudnia 2015

Merry Christmas everyone!

Magiczny czas do którego przygotowujemy się od co najmniej 3 listopada, właśnie nastał..



W Waszych blogerskich, ale i rodzinnych domach, a także moich czytelników zapewne świeci w większości już choinka(ubrana u mnie właśnie wczoraj, żywa), pachnie ciastami, piernikami, gotowanym kompotem, czy widać umorusaną podłogę w kuchni od mąki po pierogach.
W domu już przebiegają ostatnie dania, które zazwyczaj robione są na ostatnią chwilę, jutro robię kurs z samego rana na cmentarz do dziadków, potem nieco ostatnich porządków w pokoju i w piątkę zasiądziemy do stołu tuż po godzinie 17.


Dzisiaj obdarowałyśmy się prezentami z koleżanką, gdzie ja zażyczyłam sobie płytę Hurts(co śmieszne, ja podarowałam ją Jej w październiku na urodziny, a ja sobie teraz zażyczyłam taką samą ;D ), a dla koleżanki to, co w poprzednim poście, bądź 2 posty dalej opisałam.
Prezent od kolegi również do mnie dotarł..w zeszły piątek nie wytrzymałam i otworzyłam cudowny stos cukierków z Niemiec które przywiózł, biografię Stev`a Gerrarda(którą już kończę :D) i ozdoby świąteczne. Oczywiście słodycze nie wytrzymały i nie zapuściły u mnie korzeni w pokoju dłużej niż 72 godziny bo zostały przeze mnie...opędzlowane...na drugi dzień :P

Z pracy również dziś dostałam przemiły prezent i jak ja to mówię - dla pasjonata muzyki i sportu - kupić prezent to najprostsza rzecz- nawet jeśli zna się te osobę niecałe 4 miesiące :))
Kolega idealnie dopasował do wszystkich pracowników prezenty, byłam pod na prawdę dużym wrażeniem kiedy otworzyłam swoją paczkę. Kubek może wydawać się banalnym prezentem, ale dla osoby która przepada za herbatą w równej mierze jak za książkami i muzyką.. jest świetnym pomysłem i dla mnie to nie jest banalne. Tymbardziej gdy jest tak super kreatywny ten kubek. Śmiesznie, bo chciałam sobie właśnie taki kubek sprawić jeszcze rok temu, ale szkoda mi kasy trochę było, albo bałam się że rączka mi się urwie, a tu taki suprise :)


Kolejny prezent to sama sobie już sprawiłam tuż przed Wigilią. Film "Spacer po linie" wywarł na mnie tak ogromne wrażenie i sama postać Johnnego, że zapragnęłam przeczytać i jeszcze bardziej poznać Jego osobowość. Stąd biografia Johnnego Casha i fascynacja Jego muzyką w ostatnim czasie.

Niestety podejrzałam co nieco w szafkach(całkiem przypadkiem żeby nie było szukając ketchupa haha), że dostanę od domowników herbatę miodowo-waniliową <3 <3 flamastry do moich kolorowanej antystresowych i książkę, którą sobie sama zażyczyłam, która ma 500 stron  aww <3

Co polecam w tv na Boże Narodzenie ? Standardowo = "Holiday" które nigdy mi sie nie znudzi, no i "Masz wiadomość" z przeuroczą Meg Ryan i Jej jeszcze bardziej uroczą małą księgarenką :3
A Kevin to może w 1 dzień Bożego Narodzenia :)

Także to tyle z moich przechwałek Bożonarodzeniowych, czas na życzenia.


Koleżanki prezent- puszka - skarbonka, do której za każde przekleństwo, jest określona kara ;D jak się nie trudno domyślić- ma z tym problem haha (za wiązanki powinna być wyższa kwota, bo często lecą :D)


Chciałabym Wam życzyć moi drodzy przede wszystkim spokojnych świąt, radosnych, bez kłótni i niesnasek, żebyście się nieprzejadali za stołami i ruszyli tyłki od czasu do czasu(zmywanie naczyń godzinne to aż 148 spalonych kalorii, a sprzątanie przez to aż 259! )
Aby wszystkie Wasze najskrytsze marzenia lub przynajmniej w większości - spełniły się, aby koncerty w przyszłym roku były udane i zespoły na które chcecie iść, żeby przyjechały do naszego kraju raju :) Aby pieniążków nie zabrakło i żeby zdrowie dopisywało, no i żeby praca była, bo to ważne :)

Na dzisiaj coś świątecznego, trochę smutnego.. i jak nie rockowego, to coś podobnego, czyli rock`n rollowego z nutą ballady jak ten kubek. czyli król rock and rolla :>

Enjoy!

xoxo




It'll be lonely this Christmas
lonely and cold
It'll be cold, so cold, without you to hold
this Christmas.


4 komentarze:

  1. Dziękujemy za życzenia :) Co do prezentów - uwielbiam sobie kupować coś extra. Przychodzi czas choinki - wszyscy otwierają swoje, a tu się okazuje że Ty niby dostałaś dwa :D Nie ma nic lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha"a tu okazuje się że dostałaś dwa" epickie, muszę to wykorzystać :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. no ja tak robię przynajmniej od dwóch lat i jestem bardzo zadowolony :D

    OdpowiedzUsuń