poniedziałek, 9 listopada 2015

LBA czyli Liebster Blog Award

Woah! Przyznam się szczerze, że nie słyszałam o niczym takim wcześniej dopóki nie zostałam nominowana do tej nagrody. Na początku sobie myślę " o borzee borzenko! Wygram jakąś nagrodę i to pewnie będzie na najlepszy blog w Polsce!".


Wchodzę i dopytuję wuja gÓgla o co z tym dokładnie chodzi..i co ? Dowiaduję się, że to nie jest coś w stylu łańcuszka fejsowego, czy smsowego, ale wyróżnienie dla blogerów od..innych blogerów :)
To w pewnym sensie pochwała za to co robisz na blogu, że jednak nie jest taki zły i da się go w miarę czytać, bo ilość literówek nie przekracza magicznej liczby 150!

A tak całkiem serio serio, to bardzo cieszę się, że dostałam tę nominację. Traktuję to jak pewnego rodzaju ankietę, a ja zawsze lubiłam takie rzeczy wypełniać.


Forma tej zabawy polega na odpowiedzeniu na 11 pytań zadanych przez osobę która Cię nominowała, a następnie Ty wybierasz ..bodajże..11 blogów chyba? Które chcesz nominować i aby odpowiedziały na Twoje pytania.
Jest to pewna forma przyjaźni blogerkiej jak ja to nazywam..bo uważam że blogerzy, którzy nie nagrywają filmików i zbytnio nie pokazują swojej twarzy to jest ta społeczność zamknięta ale i otwarta na inne znajomości.

Śledzę w sumie 3 rodzaje blogów-
* te o fitnessie, zdrowym odżywianiu i takim samym trybie życia
* te o temacie muzycznym(z jasnych powodów)
* te o temacie życiowym, jak ktoś kto opisuje swój styl życia, co robi na co dzień i dba o siebie przypuśćmy.

Takie blogowe luźne nagrody, to również, a może i przede wszystkim - świetna okazja do bliższego poznania i dowiedzenia się ciekawostek dotyczących swoich ulubionych "pisarzy".

A więc zaczynam odpowiadać na pytania i nominację Sieciowej introwertyczki 

1.Ulubiona postać z Simpsonów ?

Niestety ze smutkiem muszę przyznać, że nie posiadam takowej, bo ich po prostu nie oglądałam i nie oglądam :D Tak wiem, to taki sam karygodny mój życiowy błąd jak nieprzeczytanie Alicji w Krainie  Czarów, czy nie obejrzenie Ojca Chrzestnego, czy nie płakanie na Titanicu. No dobra. 
Na Królu Lwie ryczałam jak ..
bóbr.

2.Ulubiony gatunek muzyczny?

Oczywiście only rock baby!

3.Wolisz pomidorową z ryżem czy makaronem?

No jasne, że z ryżem(uwielbiam ten moment zapchania się haha!)

4.Co było pierwsze:jajko, kura, czy jajecznica?


Według mnie była to kura. Idąc biblijnym tropem Pan Bóg stworzył któregoś tam dnia zwierzaki, a kura jakby nie paczeć nim jest, więc.. ? Prosze mi tu nie pitolić, że kura się z jaja wzięła ok? OK ? :D

5.Czym jest dla Ciebie szczęście ?

Szczęście to poczucie bezpieczeństwa, stabilności życiowej. Stała praca, kochający chłopak/mąż/dziecko. To poczucie, że nie jest się samotnym. To chwile, kiedy z koleżankami z pracy ryczę ze śmiechu z byle powodu i mam tę cudowną świadomość że będę żyła 10 minut dłużej.

6.Ulubiony film komediowy ?

Difficult question. Aż musiałam sie moim filmwebem posilić i wybrałam trzy(nie umiałam jednego).
Evan Wszechmogący, Wyścig Szczurów i wszystkie części Ace Ventury

7.Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?



Najlepszego to ja nie mam.. ale miło wspominam ganianie się po parkingu wraz z dwójką przyjaciół wokół śmietnika i trzepaka na hulajnogach(moja zawsze wygrywała fuck yea!), lub ukrywanie się za dużymi samochodami dostawczymi w godzinach wieczornych :D 

8.Określ siebie trzema słowami

Niesatabilna emocjonalnie - non stop zakochana
Wiecznie z głową w chmurach - marzycielka
Poszukująca muzycznych przygód - mocna koncertowiczka

9.Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?

Na pewno to, że poznałam pare fajnych ludzi którzy mnie czytują. To co, że tylko wirtualnie, ale zawsze coś. Cieszy mnie to, że moge wylewać tu swoje frustracje, ktoś to przeczyta i zgodzi się z tym lub nie. Mogę trochę odetchnąć i opisac swoje emocje pokoncertowe czy inne emocje.

10.Na którym portalu społ. najbardziej lubisz się udzielać?

Facebook.

11.Wolisz smartfon czy telefon ?

No jasne że telefon :3


Bum bum bum! Czas na pytania do innej blogerów i nominacje. Jako że blog jest związany z muzyką, trochę filmem, trochę książką, więc tego też będą dotyczyć pytania i to mnie interesuje. Lets go!



Nominacje
http://w--sieci.blogspot.com/
http://www.mpfanaberie.pl/
http://jakwyjechacdoanglii.blogspot.com/
http://www.aniamaluje.com/
http://bonomuza.blogspot.com/
http://mdcb.pl/
http://fit-healthylife.blogspot.com/
http://fitujemy.blogspot.com/
http://kwasnazelka.blogspot.com/



1. Ulubiony gatunek muzyczny i dlaczego?
2. Ulubiony artysta płci męskiej ?
3. Ulubiona artystka płci żeńkiej?
4. Ulubiony zespół dzieciństwa?
5. Tekst piosenki który ma/miał dla Ciebie najważniejsze znaczenie ?
6.Pytanie dla obu płci- który artysta, artystka pociąga Was fizycznie, psychicznie i ogólnie jest dla Was Boginią/ Bogiem seksu ?
7. Najlepsza przeczytana książka w życiu i dlaczego?
8. Lubisz słuchać radia ? Jak tak to dlaczego i jakiej najczęściej stacji?
9. Byłaś/eś kiedyś na koncercie ? Jak tak to na czyim byłaś/eś pierwszy raz ?
10.Jaki według Ciebie jest najlepszy film tego roku?
11. Preferujesz koty, czy psy ?

Miłego tygodnia blogerzy :3

5 komentarzy:

  1. Ta zabawa to super sprawa. Dzięki niej można poznać bliżej osobę, która prowadzi bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu - udało mi się przeczytać :) Postaram się odpowiedzieć czym prędzej. Jesteś z okolic Warszawy - więc pytanie do Ciebie: co twoim zdaniem z mniej znanych miejsc warto zwiedzić? :) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalatany Bartłomiej widzę ostatnio, ale super że znajdujesz czas na pisanie :3 Hhm..z okolic Warszawy, no to pewnie dobrym pomysłem będzie mój Konstancin(ale to taka ostatecznośc w sumie :D )bo jako jedyne uzdrowisko na mazowszu mamy tężnie dzięki którym ponoć jest się zdrowym i sporo ludzi tu przyjeżdża a mało kto z miejscowych tam spaceruje ;). Z pewnością odwiedzenia jest warty Wilanów i Pałac Sobieskiego, ale to w sumie już dzielnica Wawy jest, ale napisałam tak, bo blisko mnie leży :) Teraz do końca marca bodajże, jest ślicznie przystrojony ten park..coś a la Alicja w krainie czarów. W czwartki jest za darmo wejście, a ja czekam aż śnieg spadnie i będzie jeszcze ładniej, bo tam nie byłam. Około 30 km od Wawy( czyli tyle co Konstancin) jest miejscowość Otrębusy, gdzie jest super muzeum i dość słynne- Motoryzacji i techniki- byłam w podstawówce- ale do tej pory pamiętam :) Żelazowa Wola, gdzie Chopin się urodził, również super miejsce i bardzo klimatyczna miejscowośc, trochę dalej, bo 50 km od Wawy.Około 30 km też znajduje sie twierdza Modlin - już same zdjęcia robią wrażenie, a co dopiero jak na żywo ! WIem, bo moja starsza siostra zajmuje się fotografią w ramach pasji, takich industrialnych miejsc i widziałam :) A jeżeli lubisz sobie pospacerować, czy na rowerze pojeździć to też dobrym wyborem jest Puszcza Kampinowska :) Pamiętam, że byłam też w Sochaczewie w muzeum kolejki wąskotorowej, ale jakoś specjalnego wrażenia na mnie nie zrobiła :D I to w sumie tyle z mojej strony i co mogłabym polecić :) Btw. Kolega znalazł taką ofertę pracy i mnie tutaj zachęca ;) od razu z Tobą mi się skojarzyło, zgadnij czemu :)) http://www.pracuj.pl/praca/pracownik-magazynowy-picker-packer-manchester,oferta,4261045

      Usuń