czwartek, 9 lipca 2015

DISCOVERY #8 - THOUSAND FOOT KRUTCH

Dzisiaj chcę przybliżyć Wam zespół który zawładnął moim sercem od całych 3 dni. W 1995 roku w miasteczku Peterborough powstał zespół Thousand Foot Krutch.




Obecnymi członkami zespołu są :
Trevor McNevan
Steve Augustin
Joel Bruyere

Panowie z Kanady mają na swoim koncie 8 albumów( wliczając w to 1 album, który zespół nagrał pod inną nazwą- a nazywali się początkowo Oddball. Chłopcy grają rap metal, hard rock i rock chrześcijański. Co by nie zrażać fanów rocka czy metalu, to tylko przypomnę że chrześcijański rock w początkach swoich karier i dalej odwołując się do tego gatunku, grali m.in. Bob Dylan, Van Morrison, U2, czy nawet Alice Cooper.

Zainteresowałam się tym zespołem poprzez oczywiście last fm, które zaproponowało mi ten zespół, łącząc go z ostatnio tak przeze mnie"tłuczonym" Three Days Grace :D Bowiem dobrym przyjacielem McNevana jest Neil Sanderson- perkusista i wokalista wspierający właśnie TDG.

Myślę, że przełomowym momentem w karierze był 7 album Welcome To The Masquerade z 2011 roku. Zespół w czasie jego tworzenia współpracował między innymi z  Metallica, Stone Sour czy Nickelback.


Narazie chłopaki koncertują wciąż niezmiennie od 2 lat po Stanach, z małą przerwą w 2014 roku na oczywiście Rosję by za chwilę znów wrócić do USA.
Na chwilę obecną nie mam ulubionego kawałka, choć wiadomo że przypadają do gustu te, które mają np. najwięcej odtworzeń. W moim przypadku są to piosenki War of Change  - kojarzy mi się z Linkin Park, czy Move.


Na dzisiaj War of Change. No sami powiedzcie, czy to nie Chester ze swoją ekipą ? :D Przesłuchujta i edukujta się, że tak powiem :P

Enjoy!

xoxo


Czekaj, to jest na skraju załamania
To jest więcej niż ja potrafię znieść
Wszystko się zmieni
Czuję to w moich żyłach
To nie odchodzi
Wszystko się zmieni





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz