czwartek, 9 października 2014

DVD DM - Live in Berlin !

Taaak taak taak! Wreszcie się doczekaliśmy! Bowiem już 17 listopada światło dzienne ujrzy nowe CD/DVD Live in Berlin zespołu Depeche Mode, pod kierownictwem oczywiście genialnego Antona Corbijna. Według oficjalnej strony, mamy się spodziewać 2 godzinnego oszałamiającego nagrania.


Oficjalna okładka może nie należy do najoryginalniejszych ale.. to co jest w środku- wszystko zrekompensuje nam na pewno

Od razu po zakończeniu trasy Delta Machine, czyli - środek marca 2014- rozpoczęły się spekulacje na temat wydania koncertowego albumu. Narzekanie fanów iż to wszystko się przedłuża..ale..powiedzmy sobie szczerze..czyż to oczekiwanie na coś nie jest najbardziej ekscytujące ? Do wydania albumu został ponad miesiąc, a w tym czasie z pewnością będziemy się dowiadywać jakiś drobnych wzmianek właśnie o tym nowym wydawnictwie.

Komentarze fanów"starych depeszów" których lubię czytać, bo zawsze mogę dowiedzieć się jakiś informacji o których nie wiedziałam. Tym razem tak nie było, bo większość rozmów opiera się na tym czemu nie będzie wydania Blu-Ray...mam to w sumie brzydko mówiąc gdzieś. Najbardziej rozwalił mnie komentarz :
"W czasach gdy prawie każdy ma w domu ma tv full hd 40` + oni wydają tylko w DVD? Śmiechu warte".


Śmiechu warte jest na pewno ten inteligentny komentarz. Ja mam 22 lata, stary telewizor z kineskopem, magnetowid + radio i laptopa. Tyle z mojej elektroniki w domu.
Rozumiem, że dla każdego liczy się super jakość, ale nie można mieć wszystkiego i wypominać jaki to ktoś jest OH i AH. Co niektórzy powiedzą- nie wypowiadaj się dziecko, bo nie znasz tematu. Owszem, nie wiem wszystkiego, dlatego patrzę, czytam i obserwują tych bardziej podobno mądrych ode mnie. Czasem nie do końca im to wychodzi.

Sam Anton Corbijn zabrał głos ws. Blu-ray i skomentował to krótko: "I prefer the old look and that is why there is no blu-ray"

I to mi się podoba :)

Więcej informacji, jakie kawałki znajdą się na różnych wydania a także opinia Antona o albumie znajdziecie pod oficjalnym linkiem ze strony
http://www.depechemode.com/depeche-mode-live-in-berlin-coming-november-17th-on-columbia-records/

Ja tymczasem, żegnam się z Wami..w sumie to przedsmakiem tego co będziemy mogli obejrzeć na dvd.. i..naszła mnie taka fantazja...może pierwszym utworem który nauczyłabym się grać na perkusji jeżeli takową kiedyś bym posiadała..byłby utwór Never Let Me Down Again ? Jak widzę jak wywija na niej Christian to aż....nogi same się podrywają :)


Powracają emocje, powracają niesamowite wrażenia...tłum śpiewający ludzi w czarnych koszulkach i możliwość zobaczenia tak genialnego zespołu na żywo dwa razy..

Enjoy! (ale nie Silence :))

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz