niedziela, 31 sierpnia 2014

Volleyball Men`s World Championship 2014 !

Witam w ostatni, słoneczny dzień sierpnia, dla młodszych ostatni dzień laby, dla studentów rozpoczyna się ostatni miesiąc wakacji a dla mnie, to było najcudowniejsze zakończenie wydarzeń które odbywały się w tym roku na Stadionie Narodowym!



 Na prawdę, jest mi ciężko opisać to co się tam na miejscu działo..myślałam że będę ryczeć jak bóbr jak mój Father Lord Vader z którym się wybrałam, ale nie..tylko mi się oczy bardzo zaszkliły jadąc tramwajem i widząc pielgrzymki biało czerwonych kibiców idących "poniatoszczakiem".
Na zakupienie biletu czekałam 1,5 godziny...zanim wbiłam się na stronę i wpłaciłam odpowiednią kwotę.



Nie pisałabym tego postu gdyby nie to, że kilka dobrych kawałków przewinęło się przez Ceremonię otwarcia i w trakcie meczu. Dlatego też postaram się na tym, tylko i wyłącznie skupić, na muzycznej części.


Miałam kilka obaw co do samej organizacji kibiców...że nie wyjdzie akcja z kartkami które mieliśmy zawieszone na krzesełkach....oraz np. to, czy akustyka stadionu nie spowoduje tego, że zaśpiewamy hymn bardzo nie równo...Ale moje obawy były całkowicie bezpodzstawne, bo mimo że akcja z kartkami miała się zacząć równo o 19.05, to na szczęście dzięki przypomnieniu wodzirejów siatkarskich - duetu Kułaga & Magiera wszyscy jednocześnie podnieśliśmy złote, czerwone i białe kartki.. w tym czasie zabrzmiał hymn mistrzostw- dla mnie porażka muzyczna- Margaret ze swoim- Start a Fire..kilkakrotnie zabrzmiało Thank You Very Much, gdzie kibice zgrabnie na niej się poruszali..ale jeszcze przedtem oczywiście Słowiańskie rytmy w wykonaniu Donatana i Cleo :P


wow wow, zdjęcia takie wyraźne, z miejsca - drugiego rzędu pod dachem :D


Podczas meczu leciało wiele rytmicznych utworów..o to te, które udało mi się zapamiętać i zapisać z małą pomocą internetów(przepraszam że nie w kolejności ale co raz sobie przypominałam) PS.Jak najedziecie na utwór to otworzy Wam się na yt, nie wiem może nie znacie niektórych :P
1.I will survive - Gloria Gaynor
2.Hit the Road Jack - Ray Charles
3.Deszcze niespokojne - muzyka filmowa
4.Dzieci - Elektryczne Gitary
5.Can`t Take My Eyes of You - Frank Sinatra
6.Szczęśliwego Nowego Jorku - IRA
7.I`ve Got My Mind Set On You - George Harrison
8.Ale wkoło jest wesoło - Perfect
9. Kołysanka dla nieznajomej - Perfect
10. Deep Purple- Smoke on the water <3 
11.Holding Out Of Fire- Bonnie Tyler
12. Sugar, sugar -The Archies 
13.Maanam - Falowanie i spadanie
14.Maanam - Szare miraże
15. Pieśń o małym rycerzu - Wojciech Kilar 
16. Crimson Tide - Nightwish - szukałam tego a tak mi się podobało! <3 <3
17.Gorillaz - Feel Good Inc.
18. AC/DC - Thunderstuck <3
19. The White Stripes -Seven Nation Army <3
20.The Clash - Should I Stay Should I Go
21. Hermes House Band- Na Na 
22. Perfect- Autobiografia
23.AC/DC - Highway To Hell <3
24.Blur- Song 2 - 1:02- Tyłek Grahmy :D

Standardowych kawałków jak Polska Biało Czerwoni czy innych takich, nie wymieniałam, bo to oczywista oczywistość. Może się wydawać że tych kawałków wymieniłam za dużo..ale na prawdę, były wszystkie i choć leciały niektóre tylko po 20 sekund, to jednak były i musiałam je wpisać, choćby taki refren "WOHOOO" które z początku nie zczaiłam totalnie :P

Zero przybliżenia, takie miałam widoki( wiem, wygląda jakby na prawdę grały tam mrówki a nie ludzie, ale twarze dało się rozpoznać)


Z serii zgadnij jaki to siatkarz :D (obstawiam Winiara, bo taki wygolony łepek miał z boku troszku)

Niesamowite jest to, jak polscy kibice siatkówki są w porządku, są niedoopisania...zgrani....wykonujący po 10 okrążeń falę meksykańską i tacy przyjaźni.. Obściskiwanie się po wygranym secie, przybijanie piątek z sąsiadami obok, to tylko kilka elementów które składają się na całą niezapomnianą atmosferę.
W czasie przerw które nie były pokazywane w telewizji na telebimach był FunTV który zabawiał ludzi..między innymi było pokazane serce i napis Kiss Cam - no i cóż...nawet jak dwóch mężczyzn pokazała- musieli jakiś gest w stosunku do siebie uczynić :) Ja zrobiłam fotkę oczywiście- Drum Cam, gdzie chyba nie wszyscy dokładnie wiedzieli o co chodzi ze słowem Drum, ale też było zabawnie.



Wiele się działo..muzyka podczas otwarcia była rytmiczna..umcyk umcyk coś w podobie, momentami przypominało mi The Prodigy, ale teraz to ja jestem po Orange Festiwalu psychiczna na ich punkcie więc mogę i w sumie wszędzie słyszeć :P Jednakże uważam, że mimo że skromne to było wszystko..w kolorach złotym głównie, to podołaliśmy i było genialnie i niezapomnianie!
Pisk w uszach miałam kiedy już byłam w domu..czyli o 0.30..ale dzisiaj już nie mam, ale czuję ból...dupy że tak powiem od ciągłego wstawania i siadania ;)
Miałam nadzieję że hymn jeszcze głośniej będzie śpiewany, że ogłuchnę, ale nie... chyba bardziej ogłuchłam podczas prezentacji państw gdzie Rosja została mocno wygwizdana...

Jeszcze parę zdjęć wrzucę, a co, w końcu wszyscy lubimy blogi gdzie jest duuużo zdjęć :D

Jeszcze przy pustych trybunach. Niemiecka flaga nieco się pospieszyła..no to już wiemy kto wygrała MŚ :P


Możecie sobie powiększyć jak klikniecie. Jakieś dzieciaczki wywijały dobree balety :P Nie żeby jakaś ze mnie pedofilka była czy cuś, ale ślicznie i równo przede wszystko im to wychodziło.


Orzełek musi być 

Niewiele widać naszych wodzirejów z multi ultra mega przybliżenia dlatego poniżej ich fotka :P


Paczcie paczacze kto się prze mnę usadowił :3 <dobre kłaki wystają z lewej :P>


Zdjęcie takie wyraźne :3


I mój fejs taki krzyczący, ładny, nogi takie proste i szczupłe, piękny szalik oh i ah. No i uśmiech numer 5! #faszynfromkonstancinakaraszyn



Na koniec kawałek z Różowej Pantery, był puszczany w czasie meczu kiedy sprawdzano na monitorach sytuację niedokładną, którą nie dało się wyjaśnić bez pomocy kamer
+ macie ludzie, edukujcie się jak śpiewać na koncertach haha :)

Miłej niedzieli i niech WO HOO będzie z Wami! :D

Enjoy!
xoxo






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz