środa, 30 lipca 2014

Emigrate news!

Witajcie w tą upalną środę! Jeszcze tylko 3 dni i weekend a więc czas kiedy można się rozluźnić i oddać przyjemnościom. Ja Was chcę oddawać w dobre..niemieckie ręce... Wiem wiem! Brzmi jak absurd ale tak jest na prawdę, a to za sprawą newsów które spływają do nas zza zachodniej granicy i dotyczą one Kruspowego solowego projektu który na naszych półkach pojawi się już 17 października tego roku! :)




Emigrate w swoim obecnym składzie
Projekt okładki(miejmy nadzieję że właśnie to on) będzie wyglądał dość podobnie jak do pierwszej płyty


Na albumie Silent So Long(jakże idealnie dopasowany tytuł!) narazie można zakupić tylko na stronie amazon.de za jedyne 83 zł ;)
Coś mi się zdaje że  w Polsce również to nie będzie tani album, ze względu na to, że Emigrate słucha niewielu- tak mi się przynajmniej wydaje. A nie wszyscy fani Rammstein mogą znaleźć ulubione dźwięki w albumie Richarda Z.K. Ja znajduję, od pierwszych przesłuchań znalazłam, a teraz kiedy usłyszałam teaser nowego albumu..jestem zakochana. Mam nadzieję że po usłyszeniu całości nie zniechęcę się i będę mieć syndrom zapętlania jednego utworu.

Dzisiaj pojawiły się informacje o gościach którzy mieli zaszczyt współgrać z chłopakami z Emigrate- albo odwrotnie- Goście z Emigrate zaszczyt z nimi jak kto woli :)

Na albumie będziemy mieli okazję usłyszeć:
Lemm`iego Kilmistera(Motorhead)
Jonathana Davisa (Korn)   FUCK YEAA!
Marilyna Mansona
Peaches.

Także jestem so excited i liczę na mega dawkę dobrego gitarowego grania i tak bardzo się cieszę że będę mogła ponownie usłyszeć cudowną muzykę chłopaków(aczkolwiek szkoda że nie na żywo- bo raczej do Polski to wątpię żeby się wybrali) ;(

Na dzisiaj polecę Wam coś z ostatniego albumu, mój ulubiony kawałek czyli In My Tears w gitarowym coverze jednego takiego youtubera.

Enjoy!
xoxo

PS.Dobre pazurki nie są złe \m/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz