niedziela, 6 kwietnia 2014

Album premieres!

Wielka Brytania ma u mnie niezaprzeczalnie głos w nadchodzących premierach płytowych, ale pojawiają się również i inne narodowości..



Postanowiłam napisać taki post, ażeby lepiej odliczało mi się dni do tych ważnych dat, choć i tak pewnie wcześniej wszystko wycieknie. Poza tym liczę na to, że na pewno wycieknie, bo ja na przykład nie zamierzam słuchać kochanego Kasabian i ich piosenek kiedy tekstu nie znam, o niee nie wyobrażam sobie tak mojego czerwcowego, drugiego już ich koncertu! Z pewnością nie będzie już to samo WOW jak za pierwszym razem, ale po 2 latach rozstania i ciszy to będzie chyba na prawdę też wyjątkowe wydarzenie.
Ciężko będzie pokonać Velociraptora, którego z początku nienawidziłam.


28.04.14 - Damon Albarn -      Everyday Robots  (12 DNI)
26.05.14 - Lily Allen -              Sheezus                 (50 DNI )
10.06.14 - Jack White -           Lazaretto               (65 DNI )
13.06.14 - Michael Jackson -  Xscape                 (68 DNI )
16.06.14 - Kasabian                                              (71 DNI ) 
The Fruitcakes - data nie znana
Emigrate - data nie znana


Jak widać, czerwiec przebiegnie mi pod znakiem recenzji i płyt i koncertów ( Orange Warsaw Festiwal  rozpiszę na 3 dni ! :)
Trochę niefortunny miesiąc  Ci wszyscy wykonawcy sobie wybrali, gdyż kończę szkołę na początku, a potem tylko nauka do egzaminu i licencjatu pozostanie.

Na niedzielny wieczór rzucam w Was w fale wiatru, prosto z Detroit, czyli świeżutki bo sprzed 5 dni John Anthony Gillis.

Enjoy!

xoxo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz