poniedziałek, 29 lipca 2013

Depeche Mode concert- BACKSTAGE

Czyli, co się działo i czego my, zwykli fani cieszący się show i muzyką z dalszej perspektywy..czyli górnych trybun nie mogliśmy wypatrzeć,dowiedzieć się....i inne nowinki i ciekawostki ze strony polskiego fan klubu, na który wczoraj się zarejestrowałam i je wyczytałam i wydały mi się być dość istotne.

 Chcę mieć jakiś wpływ na to, jakie akcje koncertowe i inne rzeczy wydarzą się na 2 koncercie trasy Delta Machine w Polsce w lutym i stąd moja rejestracja.
Na początku pochwalę się swoim plakatem który już zawisnął na moich drzwiach.A właściwie to dopiero bo sporo przeleżał.


A moje zdjęcie na facebooku osiągnęło już 230 lajków w tym 26 share-ów ! Wow i nie spodziewałam się że to zdjęcie zdobędzie takie zainteresowanie :) Oczywiście zrobione na Higher Love :)


A tak wyglądały opaski dla ludzi z numerowanych Trybun Dolnych.Znalazłam w swoim hotelu :) Fajną pamiątkę mieli a oni wyrzucali :(



Publikuję reportaż z Newsweeka z poprzedniego poniedziałku gdzie mowa była o Wierze Depesza.Opłacało się kupić dla TAKICH wyznań :)






#1.Ludzie z forum byli głównie w GCEE ,GC  i płycie i jestem z tego dumna i cieszę się że na Narodowym wylądowałam na trybunie bo jak już pisałam wcześniej - dźwięki jakie do mnie docierały nie były takie złe i zostawiły we mnie wspaniałe wspomnienie. Piszą że basy z Martina strony chciały płuca rozerwać tak głośno było i niewyraźnie. Na Halo było dobrze słyszeć słowa. Wielu ludzi z trybun chwaliło nagłośnienie.

#2.Meet & Greet
Kilka słów od samej pomysłodawczyni akcji z kartkami :

Organizacja w porządku, wszystko było jasno komunikowane, choć oczywiście restrykcje co do nietrzymania niczego w rękach, żadnych autografów i własnych zdjęć mogli by sobie darować :P W końcu nie są to ogromne grupy osób, przy których nie udało by się tego jakoś sprawnie ogarnąć. Ale cóż, nikogo to nie zaskoczyło. Trzeba raczej się cieszyć, że Gahan bez rękawiczek  :D 

No więc wprowadzono nas do kameralnej salki, tam rozmowy z organizatorami spotkania, próba ustawienia do zdjęć itd. Trochę czekania, ok. pół godziny. 

W między czasie Kessler (ten zły i nie dobry manago dla niewt. ;)  nas zabawiał pytaniami jak kto wygrał spotkanie, pytał kto co i dlaczego, a jaki to wiersz, a jakie to zgłoszenie itd :) 
No więc w końcu z daleka widać, że zespół podąża. Gahan jakiś na początku wydawał się stremowany, uginał się lekko w kolanach przy przywitaniach, jakby zaraz miał odlecieć. Ale za chwilę reagowali na krótkie zagadnięcia, m.in. powiedziałam, że czekają na nich niespodzianki. Najpierw Gore na to "To dla mnie niespodzianka??" to samo Gahan za chwilę "Dla mnie będzie niespodzianka?" :) 
Ogólnie byli bardzo mili, wiadomo, że oficjalni ale wszystko uprzejmie i przyjemnie. Andy przywitał się chyba tylko z 3 osobami ale widział chyba, że wszyscy byli zajęci pozostałą dwójką, zaraz usunął się na tył :8): 
Kilka fot grupowych i od razu chłopaków zabrano na bok do wręczenia podwójnych platyn, a nas skierowano na zewnątrz i potem każdy do swoich bramek i normalnych wejść.







#3. Spostrzeżenie fana 1Gahan jak wyszedl po bisie Martina bodajże po Home powiedzial "What a night".
#4 Spostrzeżenie fana 2 Dave był wkurzony problemami z odsłuchem, co było doskonale widać, aż do występu Martina. Gahan się nie uśmiechał, krzywił, stawał do publiki tyłem i dawał znaki dźwiękowcom. 
Po występie Martina dało się odczuć, że poprawiono dźwięk. Gahanowi wróciła energia i humor.
#4,5  Spostrzeżenie fana 2,5 -  Muzyka która leciała przed koncertem, kiedy to ludzie z trybun stworzyli Meksykańską falę :
http://www.beatport.com/track/bad-choice-original-mix/4275344#

#5  Set Chvrches :
1. Intro/Lies
2. We sink
3. Gun
4. Science & Vision
5. Recover
6. Tides
7. The Mother We Share







#6 Spostrzeżenie fana 3  - Czy ktoś zauwazyl moment, w ktorym Dave po raz pierwszy przykucnal i.... no wlasnie. Z mojej perspektywy (bylem jakies 20m od sceny wygladalo to tak, jakby przykucnal, po czym bardzo gwaltownie sie zerwal na nogi tak, jakby sie czegos przestraszyl lub tez czyms zdenerwowal. Mialo to miejsce na poczatku koncertu. To znaczy nie na intro czy Welcome, ale jakos tak nie duzo pozniej. zapomnialem na jakim kawalku dokladnie. Emocje :wink: Wczoraj pamietalem, a dzis dopiero teraz zasiadlem do czytania i wlasnie mi sie przypomnialo... Moze to bylo zludne ale z mojej perspektywy wygladalo to wlasnie tak jak by go cos zirytowalo. Ciekaw jestem czy ktos jeszcze zauwazyl...

#7 Spostrzeżenie /wyznanie fana 4 -Po afterze przespałam się godzinkę i stwierdziłam, że spacer dobrze zrobi mi - przy okazji wzięłam tourbooka i udałam się w stronę Intercontinentala - stało tam wtedy parę osób, ochroniarz powiedział, że niedługo powinni się wymeldowywać. Bardzo fajny gostek, mocno przydatny w całej akcji ale o tym zaraz:) 
Zaczęło się robić coraz więcej ludzi a nieco mierzi mnie takie stanie i czekanie i słuchanie komentarzy typu "a tu Bieber śpi hehehe" więc zawinęłam się na tzw. tyły. Zobaczyłam busa z Peterem wyjeżdżającego z parkingu, potem okazało się, że był z nim Martin. Wróciłam na przód i "mój" ochroniarz dawał mi jakieś znaki - powiedział do ludzi głośno, że to już koniec - pojechali a do mnie po cichutku że mam powoli iść na tył ;) - więc poszłam, mówiąc innym, że bez sensu takie stanie, że idę, że nie chcę ich wkurzać. No i chwilę tam sobie po cichutku stałam, a tu nagle zza rogu nadchodzą trzy dziewoje - i jedna zadaje pytanie - Holy? No więc Holy pyta, a kto pyta? :D Okazało się, że to Mada Faka i Graffiti Soul z koleżanką forum!. Bardzo miłe spotkanie.No i dziewczyny już ze mną zostały, kombinując co tu dalej robić, zobaczyliśmy samochód wyjeżdżający z garażu a w środku starsza parka, która zapewniła nas że na dole są samochody czekające na chłopaków. Ciężko tam się jednak dostać nie mając karty hotelowej. 

W międzyczasie naszym oczom ukazał się Andrzej, który z bodyguardem wyszedł na fajeczkę bocznym wyjściem. No więc zapytałam czy możemy podejść, no i tak mu towarzyszyłyśmy przy fajurce. Pytałam go o koncert, mowil ze jest pod wrażeniem ogromnym :) A ochroniarz zaczął mówić, że od paru koncertów mnie obserwuje bo jestem real crazy, crazy fan - że tańczę i super się bawię od pierwszej do ostatniej sekundy show - miłe to było. Andrejos potwierdził :)Powiedziałam mu, że chcemy Go więcej - no i że teraz tylko Wilno i Mińsk zostały, na co mi przerwał i mówi - yeah, and then holidaaaaay :D Nieomal odtańczył densa radości. no to ja im na to "c'mon Guys - ja tu muszę sobie wizytę u psychoanalityka zafundować bo syndrom odstawienia już atakuje ;) No i się pośmialiśmy. Bardzo, bardzo miło było. Potem szybka fota, podpisywać nie chciał bo za chwilę przylazłaby reszta sprzed drzwi. Podziękowałyśmy, zaprosiłyśmy i poszłyśmy dalej. Po chwilii na parking wjeżdżał jeden pan i spytałam go nieśmiało czy nie mogłybyśmy wskoczyć mu do auta i zjechać z nim na dól :) Pan bardzo chętnie się zgodził i tak znalazłyśmy się koło kolejnego czarnego busa - zapytałam kierowcy czy czeka na chłopaków. Po potwierdzeniu zakomunikowałam mu, że od tej pory czekamy razem :DSchowałyśmy się za winkiel co by kamer nie drażnić ;) Po chwili przyszedł inny ochroniarz i zapytał nas co tu robimy, odpowiedziałam że czekamy na znajomych - co wywołało mini salwkę śmiechu ;) Najpierw mial jakieś ale, ale zapytałam go czy widział jak skomplikowaną drogę przeszłyśmy i jaką pomysłowością się wykazałyśmy i odpuścił ;) Kazał czekać i nie przeszkadzać - no i pojawili się Dave i Kessler - wsiedli od razu do auta - a ja jako że wczoraj bardzo osobiście przeżywałam koncert i mogę to przy świadkach stwierdzić, miałam kilkukrotnie zajerzascie interakcję z Davem - poszłam na przód auta, tak żeby było mnie widać ze środka i powiedziałam, że dziękuję mu za wczorajszy cudowny wieczór i że to było niesamowite - no i wtedy to Dave zrobił coś nie-sa-mo-wi-te-go - wyszedł z auta, podszedł do nas i powiedział do mnie, że mnie pamięta z wczorajszego koncertu - dokładnie - "hey, I remember you, you were standing just in front of me" - ja mu się zrewanżowałam takim samym wyznaniem i było na tyle zabawnie, że nawet DżejKej się uśmiechał :) No i najbardziej szokująca akcja - Dave mnie przytulił, mocno, miło, długo :) To było coś niesamowitego, fajnie pachniał hehe - dostałam autograf na tourbooku, niestety foty jako takiej nie było opcji zrobić bo Kesslerzyna wrócił już do swej normalnej dyspozycji i było veto. Spotkanie było czymś totalnie nie do przewidzenia, nie do zaplanowania - było pięknie, tak że chyba piękniej być nie mogło... Kocham tego Gościa... idę spać bo ledwo żyję z tych emocji... Jutro relacja z koncertu i zapewne poszerzenie tej, bo skleroza mnie nie boli :D

Wnioskuję że to może być ta dziewczyna do której Dave śpiewał i patrzył jej głęboko w oczy na Policy of Truth a potem wysłał buziaka! aww

# 8 Spostrzeżenie fana 5 - 
Byłem na wszystkich koncertach DM bardzo blisko sceny.Martin to jest inna bajka..to jest super gosc i mozecie zrobic sobie test, jak Gah jest na wybiegu wszystkie kluseczki zwrócone na niego a Marcin wtedy patrzy po ludziach i wtedy mozna z nim zamienic nawet słowo! 

HOLY SHIT .Nie pomyślałabym w życiu o tym żeby tak zrobić i zwrócić Jego uwagę!

#9 Spostrzeżenie fana 6 Roztańczony, nakręcony Dave opluł się dwa razy:D Splunął do góry w wbiegł w spadającą ślinę, hahaha, bezcenne
2. Po pierwszym skoku na głośnik wdepnął w coś i miał mały problem z usunięciem tego z buta ! beke miałam!

#10 Spostrzeżenie fana 7  http://www.youtube.com/watch?v=CK3xA-dft9c  11.25  "It`s a Polish"

#11 Spostrzeżenie fana 8 http://www.youtube.com/watch?v=9tOKNQq_dmA od 35 sekundy i dalej - podobno miało być kichnięcie hahah leżę

#12 Spostrzeżenie fana 9 - Zdjęcie pochodzi z Wilna


A o co chodzi z tym spostrzeżeniem  ?A o tytuł książki jaką Dave trzyma w ręku - Waging Heavy Peace by Neil Young. Ciekawe czy jest w wersji polskiej ? Z chęcią przeczytam co czyta mój idol :)

No i na koniec moich dzisiejszych ciekawostek muszę się pochwalić że wygrałam w konkursie Wydawnictwa Anakonda książkę którą miałam zamiar zakupić w tym tygodniu! Polecam to wydawnictwo śledzić na facebooku bo nad oficjalną stroną ogólnodostępną, jeszcze pracują, bo ogłaszają sporo konkursów gdzie można wygrać ich książki.A DM , to straaaasznie uwielbiają :)



A tymczasem żegnam się genialnym filmikiem prosto z Basenu Narodowego i ..dalej zastanawiam czy wybrać GC czy EE w Łodzi :)

ENJOY !
xoxo

http://www.youtube.com/watch?v=w9NXEPBj0O4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz