piątek, 7 czerwca 2013

Counter..Raamm.....stein! Aftery and other craps

KATIE MELUA -            9 DNI <stresik już jest ze mną  ! >
PETER DOHERTY-    18 DNI <dalej w to nie wierzę oO i łodefak że tam będę ?>
DEPECHE MODE-      48 DNI < aww tak bliziutko już do najgorszego akustycznego stadionu  świata :3 > Łodź czeka! 
HURTS  -                       153 DNI < a dzisiaj był zajebisty Live Stream z Rock im Park hyhy >


Impact Festival frekwencyjnie:
25 tys ludzi na 1 dniu
8 tys ludzi na 2 dniu


Liczby mówią same za siebie :>

Na wstępie od razu przepraszam za moje byki i niechlujność recenzji Impactu..a było ich mnóstwo jak potem przeczytałam.
Emocje..

After party odbyło się w klubie Minus Music Club na Chmielnej, czyli 40 minut autobusem z Bemowa do Centralnego a potem z buta 10 minut.Bilet wstępu 7 zł. Podobnoo ludzi było jak na lekarstwo..Oczywiście ekipa feuerraderowa nie zawiodła i się pojawiła w prawie pełnym składzie. Żałuje się że na takich rzeczach się nie bywa no ale..myślę że nie znalazłabym wspólnego języka z tymi ludźmi z ironicznym poczuciem humoru którego czasem nie rozumiem <ułomna aga>.

Podobno chwilę po koncercie Rammstein, wyskoczył zza sceny latynosko - turecki typek rozdający wejściówki na after show..miał zaledwie kilka tych zielonych opasek. Ja nic o tym w sumie nie wiem.Od razu skierowałam się do wyjścia..a widziałam dziewczyny dwie pędzące w stronę sceny nie wiedzieć po co o.O 
Jedna z forumowiczek pol. fanklubu była chętna ale...coś panu turkowi nie pasowało. Może zabrakło dekoltu i cycków ? Hotelowe imprezy.. Nie dowiemy się jakie są KRYTERIA na tego typu wydarzenia.


A to najnowsze zdjęcie z ..czegoś .. ;P Uwielbiam tę bluzkę Rysia i wgl taki typ bluzek u chłopaków!




Dochodzą też ciekawe niusy o Emigrate. Podobno na jakimś czerwcowym afterku Rich,wygadał się jakiejś dziewczynie a propo`s 2 płyty i że będzie i... planują koncertować w 2014 roku!  
Zaczyna się... 
Odliczanie kasy na przyszłoroczne gigi uważam za rozpoczęte! 

Opowiadając na forum swoją historię impactową ..wielu ludzi podczepiło się pode mnie i stwierdzili że stali w tym samym miejscu co ja ! Czyli koło dziewczyny na barkach chłopaka I ..chyba wreszcie złapałam jakiś wspólny język z niektórym staruszkami forumowymi bo, już tak po mnie nie jadą jak to zwykle bywało.Aż nawet raz na priv dostałam wiadomość od jednej laski <jakiejś starszej> że mam się nie przejmować tymi docinkami itd.. Kiedy ja się tylko trochę przejmowałam.

Oh..Wy drodzy koncertowicze znacie to najlepiej jak trudno wybudzić się z koncertowego snu i wrócić do rzeczywistości.Smutnej i szarej. Dalej jestem w obłokach i nie potrafię włączyć żadnego innego zespołu.. i zapodaję na dziś z kiepskiej jakości ale z jedną z moich ulubionych momentów w tej piosence Du Riechst so Gut - 3:15- 3:50 




Teraz cię mam...

Czekam aż się zrobi ciemno

Wtedy dotknę wilgotnej skóry


Nie zdradź mnie


Przestań krzyczeć i bronić się,


Inaczej on się zawali


Nie widzisz, jak most się pali?



Wielbię ten tekst ..

xoxo

PS.A już jutro wreeeszcie recenzja płyt z innej beczki czyli najnowsze i długo wyczekiwane Uniqplan i Miles Kane!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz