sobota, 22 czerwca 2013

.. came into my heart, hope for a good view...and weather!

Koleżanka będąc na Paulu McCartney-u napisała do mnie wiadomość. Ucieszyłam się bo prosto ze stadionu do mnie napisała.Że krzesełka są małe..mało miejsca jest na kolana..ale i coś pozytywnego ! Ma sektor G28 czyli centralnie naprzeciwko sceny na samej górze..czyli = dalej się już bardziej nie dało i.. jest na prawdę zadowolona i na widoki na scenę nie narzeka .. Za to ja narzekam na moją mamitę która mocno mnie wkurzyła tekstem - oh jaka koncertowiczka się z Ciebie zrobiła, po tym kiedy przybiegłam z radością i poinformowałam Ją o tym, że jest duże prawdopodobieństwo że będziemy mieć niezłe widoki z górnej trybuny..
boże mamo..czy ty zawsze musisz powodować że moje życie staje się na prawdę smutne o 50 % i odechciewa się żyć ? Dziękuję Ci za wsparcie.


A tutaj kilka POZYTYWNYCH ,bardzo świeżutkich zdjęć z dzisiejszego koncertu z Moskwy ( Locomotiv Stadium )
Setlista jak na tę trasę, baardzo zacna ! A szczególnie dział Encore


Rosyjscy fani jak zwykle..wkurzająco, genialnie pomysłowi




Poza tym że nabrałam nadziei że nie będzie tak źle, odliczam dni, minuty i sekundy do..sądzę że gigu miesiąca . Choć nie wiem czy jest jeszcze coś w stanie pokonać Rammstein.. ale może sentymentalny Pan Doherty spowoduje że takim się stanie. 10 godzin jazdy przede mną..potem z powrotem - sądzę że w większości będzie to przepełniony snem powrót.... bo w sumie już nie ma się czego bać że zajedziemy dalej skoro końcowy przystanek to Warszawa :)  pobudka o 7 rano, jak nie wcześniej..polski bus czeka.Dobry Panie daj dobrą pogodę..żebyśmy nie umierały w upale ani nie były zmarznięte w deszczu.
Ekwipunek słodyczy + niezbędnych szczególików już czeka od 3 dni w widocznym miejscu .Pozostaje naładować tylko na full baterię aparatu i mp4 .

A tutaj zdjęcie z 20 czerwca czyli aktualny STAN/ WYGLĄD Petera ;) + ta bluzka w paski..ok..rozpuszczam się ..shhhhhhhhhhh


a tu na koniec nagranie z 17 czerwca z kultowym Don`t Look Back in to the Sun :)

http://www.youtube.com/watch?v=Am0FaXsPC6E

A za 3, góra 4 dni relacja z koncertu :)

Enjoy!
xoxo

1 komentarz: