sobota, 25 maja 2013

Wake me up in July..

IMPACT-                10 DNI
KATIE MELUA -    22 DNI
PETER DOHERTY-30 DNI
DEPECHE MODE- 61 DNI
HURTS                 -166 DNI

taaaak, ten właśnie Pete Doherty..ten od Libsów..ten od Albionu, ten od Amy Winehouse i ten od ćpania ! Właśnie Jego zobaczę na żywo wraz z M w Bratysławie.
Najpierw jak wiecie, panika którą rozsiałam w sobie po tym jak się dowiedziałam że jego koncert 25 jest wyprzedany, ogłosił następny - 24 czerwca. Jeny... Ale to będzie świetne wydarzenie..tak długo na to czekałam..pamiętam jak dziś, swoją pierwszą miłość Last Of the English Roses i jaka mania mnie wtedy ogarnęła..i z każdym dniem co raz bardziej chciałam poznawać Petera i dzielić się tą radością z innymi.
Jedziemy polskim busem .Busa mamy tak ustawionego, że mamy jeszcze spokojne 2 godziny do koncertu po przyjedzie na dworzec .10 godzin jazdy na pewno będzie bardzo wyczerpujące, ale czego się nie robi dla kogoś kto choć trochę wpłynął na moje życie..dostało się list..i być może pierwszy i ostatni raz zobaczę Go w życiu.


Mam nadzieję że już w tym roku swój limit koncertowy wyczerpałam .Mój stan konta nie zachwyca. Pocieszam się tym że jeszcze tylko 2 miesiące szkoły i znów oszczędzanie kasy..Mógłby już się zacząć ten czerwiec..liczę na to że schudnę bo dziś mama mnie zdołowała mówiąc- Ty, chyba dziadek miał rację, nabrałaś troszkę na buzi..WUT!? 10DNI DO IMPACTU A JA NABRAŁAM NA TWARZY.
Nie nie nie..koniec. Zacznie się czerwiec..koncerty..więcej szkoły..więcej stresu i uda mi się choć trochę przybrać normalnego kształtu.
Moim jedynym problemem jest jedzenie.Że jem za dużo.Tryb życia jaki prowadzę powinien spowodować bardzo duży spadek wagi a tymczasem..tyję. Okropnie to wpędza w kompleksy.
Niedługo dojdzie do tego że jak będę zamawiać koszulę na Depeche Mode będę musiała wybrać rozmiar XXL. Czego bym chyba sobie jednak nie życzyła..Eh ..komentarz mamy tak strasznie mnie dobił..zrujnował dzisiaj.. że zaczęłam słuchać znów smętów Carla Barata.
Nie lubiłam Jego płyty ale po wczorajszym przesłuchaniu strasznie mi się spodobała!Może ją zakupię ..gdzieś..pod koniec roku.


Tymczasem trwa Orange Warsaw Festival na którym występuje Beyonce, Fatboy Slim , The Offspring,Tinie  Tempah i inni.
Frekwencja którą śledzę na facebookowym profilu Stadionu Narodowego nie jest zachwycająca. Kiedy wyjdzie główna gwiazda wieczoru z pewnością przybędzie fanów :)

Arctic Monkeys rozpoczęli nową trasę koncertową..w której jak wiemy zaliczą także i nasz kraj. Wszystkich wgniótł w fotel nowy image Alexa Turnera.Garnitur którego mało kto się spodziewał..a szczególnie jego wyglądu.
Chłopaki z Shieffield zaprezentowali również swój nowy utwór- Do I Wanna Know który spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem .W moim mniemaniu również.



Polscy MUSErzy<w tym ja> cierpią z powodu rozpoczętej niedawno trasy stadionowej tegoż zespołu.22 maja zagrali pierwszy koncert w Coventry w Anglii na Ricoh Arena. Powiem krótko - to na prawdę był za.ebisty koncert.Szkoda tylko że filmiki które oglądałam i znajdującą sie na tym stadionie publiczność wywołały we mnie wkurzenie.Publika wgl nie reagowała na klaskanie Matta ..na Jego wybryki na scenie..na zachęcanie do jakiegokolwiek ruchu.Ludzie stali i nagrywali. Może to tylko tak z dalszej perspektywy wyglądało.. ale to było na prawdę dziwne.. Chłopaki dawali z siebie wszystko.. Był cudowny wybieg w środek publiczności...inne efekty specjalne niż zazwyczaj..pojawiły się płomienie..i inne wizualizacje na ekranach w tle...nawet z postaciami polityków z całego świata! Nie mogli wybrać do tego lepszej piosenki niż Panic Station .



Setlista była na prawdę nieziemska..
Tak wiele bym dała żeby usłyszeć live Dead Star, Blackout i oczywiście nieśmiertelne Unintended..




Wszyscy byli zachwyceni widokiem Matta w słynnych..czerwonych spodniach!

A ja żegnam się z Wami oczywiście CAŁYM  zapisem z koncertu z Ventury na czele z Do I Wanna Know ! Może nie w rewelacyjnej jakości ale za to dźwiękiem - powala :) Miłej niedzieli!



Enjoy

xoxo

PS.następny post..będzie już po Impacie,czekajcie na moją relację ! :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz