środa, 1 maja 2013

Hurts ticket,Melua`s gig and..baloney...

I wtedy przyszedł maj 
Zamieszał w moim sercu 
Zgubiłam cały żal 
Poczułam co to szczęście 
Tylko szczęście 
Całe szczęscie 
Tylko szczęście


   Juhuuuuuu! Jakże miło i jakże radośnie rozpoczął się dla mnie maj.Zajrzałam przed chwilą do skrzynki i..przyszły bilety na listopadowy koncert Hurts !
A jeszcze bardziej ucieszyłam się z napisu zespołu jaki zobaczyłam na bilecie! Może dla niektórych to ma małą wartość, ale dla mnie ogromną- żeby napis zespołu był taką czcionką jaki ma w rzeczywistości .
Przejechałam się ostatnio na stronie ebilet bo mimo że wszystko fajnie szybko i sprawnie, to napis <znak wodny > ebilet jest na całość rozrysowany a w kąciku nazwa zespołu. O nie. Teraz tylko ticketpro i nic więcej nie ma dla mnie znaczenia.
Oczywiście jak tylko zobaczyłam kopertę ticketpro, to wrzasnęłam na cały blok aż obudziłam mamitę która poszła spać bo wróciła z nocki i Jej reakcja- PORĄBAŁO CIĘ DO RESZTY?!!CZŁOWIEK CHCE SIĘ WYSPAĆ A TY WRZESZCZYSZ JAKBYŚ CO NAJMNIEJ W LOTKA WYGRAŁA.

lol mamo. Ty nigdy mnie nie zrozumiesz .
Ale potem przyszła do mnie i mówi- no pokaż te bilety.Ja zawsze niechętnie pokazuję je mamie, bo wiem że to ją wkurza i martwi że tyle kasy wydaję na takie "pierdoły". Ale jej reakcja była w sumie jak zwykle- Listopad?! Boże. Tyle czasu jeszcze.
Lol mamo.Ty nigdy nie zrozumiesz jacy potrafią być fani i że nigdy nie wiadomo kiedy nie będzie już biletów.




A i się zdziwiłam bo nie było ulotek w kopercie tylko ..książeczka 6 stronicowa z rozpiską koncertów...i..z dedykacją dla M - Opener! I ..trzeba będzie w połowie czerwca odwiedzić empik i ruszyć w poszukiwaniu Openerowych ulotek z wszystkimi zespołami .A jeśli tegoroczna ulotka ma takie barwy jak to zdjęcie poniżej to..brawa dla grafików.Podpasowali się prawie pod Coachellę `13  :D
Zachodnio ! Like it.


Druga nowinka to, że wreszcie po 12 dniach odpisała jedna z adminek fan klubu Katie Melua. I podała mi już numer konta i całe 230 zł poszłoo!



Cieszę się że wreszcie dopięłam swego i skusiłam się na nią. 2 razy kongresową ominęłam i Wianki..Teraz nie odpuściłam . Co prawda to jest niedziela czyli od razu po szkole musiałabym jechać. A w sumie to muszę się umówić z tymi ludkami z fan klubu żeby się tam nie zagubić .A i tak z zajęć będę musiała wcześniej wyjść. Bo koncert jest o 19. Z jednej strony ok bo nie będę tak bardzo się tłuc po nocy.
 Skoro to fan klub to może i jakaś backstage-owa fota się trafi z Katie ? :)
No i poznam jakiś koncertowiczów trochę. Choć jak widzę po obczajeniu profilów to raczej Anna Maria Jopek i Stanisław Soyka w moim mniemaniu nie leżą lol


Z dalszych moich nowości to:

- sesja zdjęciowa samojebkowa - bardzo udana
- powolne przekonywanie się do Delta Machine
- faza na DM trwa i zapętlanie od 2 tygodni i czytanie ich forum
- dalsze głowienie się nad wzorem i wybraniem koszulki na DM
- użalanie się nad co raz mniejszą ilością funduszy przychodzących
- pisanie pracy o organizacji służb ochrony dóbr kultury z ustawy z 1962 <wut ? >
- nieudane poszukiwania dobre PRYWATNEGO dentysty <dziś odkryłam swój kawalątek ułamanego zęba który mnie dręczył 1 dzień> + 500 do kolejnych zmartwień i dążenia do bycia panem Dohertym.
- pozdrowienia i podziękowania dla koleżanki za PODEBRANIE mi pomysłu na temat licencjatu.
A miał nosić nazwę - Bezpieczeństwo i ochrona imprez masowych w województwie mazowieckim w okresie letnim <whateva , coś w tym stylu miało być>

 Katecheza na dziś  ?

Nie chwal się innym/przed innymi

Blind by Hurts - Graham Norton Show (19.04.13) w świetnej oprawie kolorystycznej .Theo ze swoim okiem już w rewelacyjnej formie .

enjoy
xoxo

i dbajcie o te zęby swoje chociaż trochę


2 komentarze:

  1. Ooo czyli jednak zdecydowałaś się na HURTS:) Wybierasz się z kimś znajomym? A wiesz ja mam z tymi napisami na biletach tak samo! One muszą być idealne, a jak jest logo zespołu to już w ogóle cudownie :) // Pamiętam jak ja wybierałam temat licencjatu :/ co sobie jakiś wymyśliłam albo upatrzyłam to był zajęty, albo okazywało się, że za bardzo odleciałam i z takiego tematu można by pisać magisterkę. a Twój temat brzmi bardzo fajnie i jest ciekawy!
    don_guraleska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Wybieram się z koleżanką z liceum.Bo koleżanka z marcowego Hurts zbiera jeszcze fundusze :P
      No właśnie mój temat jest bardzo ciekawy .. i związany z moim kierunkiem studiów..Tylko problemy byłyby pewnie z szukaniem książek o takiej tematyce :/ no ale..to już nie moja sprawa bo zostałam zmuszona wymyślić sobie inny..( lubię unosić się honorem i nie umiem się kłócić :] ) pociąga mnie tematyka kryminologii, jakiś ofiar ,zbrodni,badania, wariografy - na razie nikomu się nie chwaliłam i nie zamierzam :D I już odczuwam ten stres przed wybraniem promotora i dogadywaniem się z nim :,( w pracy maturalnej z polaka poszłam na łatwiznę i zleciłam dziewczynie poznanej na Gronie jeszcze :D i świetnie Jej poszła :>

      Usuń