niedziela, 5 maja 2013

DM Tour - first gig-Nice 04.05.2013 -impression

Pierwszy koncert z trasy Delta Machine za nami.Aaaale dziś pozasypuje Was fotami ! :)
Obiecałam sobie kilka dni temu że tak jak przed koncertem Muse- nie obejrzę żadnego filmiku.A jednak, ludzka ciekawość zwyciężyła.


Nie będę wspominać o moich ŁZACH w oczach kiedy to dziś rano o 8 zasiadłam przed kompem i zobaczyłam setlistę. Tak..na prawdę zakręciły mi się łzy w oczach. Z tego powodu że na setliście zabrakło Wrong....Smutne jest właśnie to że ŻADNA z płyty SOTU nie pojawiła się na gigu.
Choć pocieszam się tym faktem że jeszcze do końcówki lipca na pewno się będzie zmieniać.I tego kultowego jak cholera utworu nie może zabraknąć!!!
Wielkim zawodem jest -mała scena. Nie oszukujmy się.Jeżeli zespół porywa się na granie na stadionach to fan liczy na rozp.erdol wizualny, dźwiękowy i pod względem scenicznym- technicznym też !



Wizualizacje są świetne- żywiołowe, kolorowe i nie mogę się podczepić.Spodobały mi się najbardziej zwykłe, najnormalniejsze w świecie kółka.  Na jednym ze zdjęć jest jak Anton <czyli koleś który już od wielu lat dba o te  wszystkie bajery w tle > robi zdjęcie wizualizacjom, stojąc tuż przed ludźmi z barierek.
Jestem także ogromnie zachwycona świetnym intro przed pierwszą piosenką z nowej płyty - Welcome To My World.To także live-owy debiut tej piosenki.


Czyżby Anton jest tym który wrzuca foty i na bieżąco ukazuje nam foty z koncertu na tumblr ? :>




Wszyscy zachwycają się rozpierdykiem na Never Let Me Down Again -zachwycam się i ja! Super że się pojawił te utwór.
Black Celebration po dłuugiej przerwie.Barrel of a Gun...no i.. w sumie mogę powiedzieć że jeżeli w Warszawie nie trafię na Wrong to równie dobrą zastępczą piosenką będzie -A Pain That I`m Used To .

Na Goodbye liczyłam że będzie jakoś pod koniec , ale nie że ostatnia przed bisem.I wyszło na prawdę klimatycznie i nieziemsko.

Najlepsze wizualizacja liter ever która pojawia się w tle na Enjoy. Anton musiał nieźle powyginać te laski.Ciekawe czy którąś połamał haha.



Ludzie na tumblr pewnie niedługo zaczną mnie unfollować bo zasypuje ich depechowskimi piedołami ale co ja poradzę że się jaram od miesiąc i wypalić nie mogę ^.^

Zajęłam się intensywnie poszukiwaniami hotelu w którym nocowali..Możee możee.. jakieś info się pojawi w związku ze stolicą.Wciąż śledzę polskie forum i nie odpuszczam.
Jestem ciekawa w jakim miejscu zrobią na Narodowym Merch. Choć przeczuwam i jak dobrze sobie przypominam to powstanie na pasażu galerii które owo tam są.Nie wiem, nie byłam tam .Znaczy się..byłam, ale w pracy i to głównie na trybunach <mycie krzesełek lol >.


Tak bardzo mi źle z tego powodu że miejsca nie są numerowane. Człowiek by się wtedy nie martwił że ktoś mu dobre miejscówki zabierze , a tak ? Zamiast zakupić koszulkę czy jakąś torebkę trzeba będzie walczyć o miejsca. Tak bardzo przykro.
Nie wiem co zrobię. Tak bardzo chciałabym mieć tą koszulkę/torebkę.A nie chcę potem szukać na allegro i kupować w nie wiadomo jak zawyżonej cenie.

Nie obczajałam na yt supportu DM ..i chyba nie chcę. Choć jak widzę zdjęcia na fb ich profilu to strasznie się jarają pierwszym show z tak wielkim zespołem. Cóż się dziwić :)
Dowiedziałam się tez że support F.O.X  został założony w rodzinnym mieście Martina i Dave-a - Essex :) I jest to ogromnie młody zespół , bo narodził się w...styczniu tego roku. To dopiero debiut!
Co śmieszne to myślałam że to zwykli fani na tumblr zrobili sobie zdjęcie a.... to byli oni.....


Ogólnie..to jeszcze bardziej nie mogę się doczekać lata.
Jak sobie pomyślę że jeszcze mam 6 zjazdów szkolnych to aż mną trzęsie na boki .Byle dotrwać do lipca i sesji.I nic nie zawalić i zdać w terminach zerowych.



A dzisiaj no cóż..powrót do rzeczywistości.
Czas napompować koła i ruszyć na pierwszą wiosenną przejażdżkę rowerem z Depechami w uszach :)
A po przyjeździe będę z niecierpliwością oczekiwać Must Be The Music i występu mojego ukochanego Hurts który po raz pierwszy zagra u nas Miracle w tv :)



Na dzisiaj oczywiście nic nie może być innego jak filmiki z koncertowej Francji

Goodbye i zarąbiste intro wraz z pierwszą piosenką Welcome To My World .
Enjoy..ale nie silence :p

xoxo





3 komentarze:

  1. Po koncercie Dm kupisz tą torebkę ..ale masz problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam problem bo będą ogromne kolejki później.A nie sądzę , ale mogę sie mylić, że nie będzie Ci się chciało na mnie czekać mhm ? :) i nie mają tych torebek nie wiadomo ile ,tylko ograniczoną ilość.Wiem co się po Muse działo i na forach że dużo rzeczy zostało wykupionych.Fakt że Muse ma znacznie młodsze fanki ale i tak.

      Usuń
    2. Się zobaczy jakby co to usiądziemy zajmiemy miejsca a potem sobie pójdziesz kupić.

      Usuń