czwartek, 4 kwietnia 2013

Spend my life like a lonely one...and..I`m completely blind.

 Oh , what a crazy day ! Strasznie zamulam od samego rana..Dziś prawie przejechałam swój przystanek wracając z pracy i zasnęłam nad książką którą obecnie czytam <nie,to nie kwestia nudnej książki tylko przemęczenia i wczesnego wstawania> .W ciągu tygodnia jak przeczytam jeszcze jedną książkę -zdam relację  czy warto i czy polecam.


Zwariowany dzień bo prawdopodobnie...choć jak się wpisze w google to nigdzie nie wyskakuje jeszcze, ale Katie Melua wystąpi ponownie w Kongresowej  16 czerwca w ramach charytatywnej akcji Rak to się leczy ! Jestem podekscytowana bo nigdy nie byłam tam na koncercie a koncert Katie jest wymarzoną dla mnie okazją! No i wreszcie może ją zobaczę na żywo!Nie tylko uwielbiam Jej muzykę ale jestem wielką fanką Jej totalnie cudnej Gruzińskiej urody.Bilety 200-600 zł. Akurat nie fart znów bo mam szkołę akurat w ten dzień ..właśnie to sprawdziłam..ale koncert sądzę odbędzie się wieczorem więc i tak dobrze :)



Agencja Go- Ahead organizuje  21 sierpnia akustyczny koncert w warszawskim Palladium Jasona Mraz! 
2 dni przed moimi urodzinami ! Idealny prezent .. To świetna okazja żeby zobaczyć tego grajka na żywo. Go  Ahead zazwyczaj daje bardzo tanie jak na światowe gwiazdy bilety więc fajnie byłoby skorzystać! Koncert akustyczny, ale wątpię żeby były miejsca siedzące. A myślę że i osoby towarzyszącej nie byłoby mi trudno znaleźć.Czas najwyższy jeszcze bardziej wgłębić się w twórczość Jasona bo zostało tylko 4 miesiące.



28 marca oficjalnie w sumie ...ujrzał światło teledysk do piosenki Hired Gun która mnie baardzo pozytywnie zaskoczyła. Nie miałam okazji jakoś wcześniej przesłuchać dopóki koleżanka mnie nie zasedhfhlfjdghgd -owała :D
Alan Wass & The Lipstick Melodies & sam Peter Doherty w rolach niebezpiecznych i zagubionych w świecie kowbojach. Alan i ten zespół są kompletnie mi nieznanymi artystami ale...pan Wass bardzo zacnie i dostojnie wygląda koło Petera muszę przyznać.
Tekst mnie od razu rozwalił.Jest taki piękny..Przypomniał mi od razu The Good Old Days -The Libertines. Peter wygląda na fajnie zdrowego i ..szczęśliwego przede wszystkim.
Na razie ani widu ani słychu o płycie Petera.Zasmuca mnie ta myśl. Jednak w tym roku tyle piękności się pojawi <mam nadzieję że i na mojej półce > ..nowa płyta Małp, Milesa i Jamiego..może kogoś pominęłam ..nie wiem..


 Dzisiaj głównym moim obiektem zainteresowania jest świeżutki jak mój nowy lakier na paznokciach <lol> teledysk Hurts do piosenki Blind.
Byłam tak strasznie źle do niego nastawiona! Ale tak na prawdę strasznie..zazdrosna byłam o tę laskę z którą się kocha w teledysku ..całuje...mizia ...sryzia...widziałam stosy gifów na tumblr..
Podeszłam do tego teledysku nie jak do teledysku , ale jak do dobrego trailera filmu o nieszczęśliwej miłości. Rozsiadłam się wygodnie, włączyłam na cały ekran teledysk i patrzę. <Nigdy nie oglądam teledysków na cały ekran >
Patrzę i zakochuję się od pierwszych sekund. Wielki napis Hurts  z Blind czego Hurts nigdy nie praktykowało ..zero obecności Adama czym mnie zawiedli totalnie, ale..tłumacze to sobie że może w następnym pokaże na co go stać.
Theo na ślubnym kobiercu udający..gangstera ? Jego laska zabijająca księdza która w efekcie końcowym -sama ginie. W komentarzach wyczytałam że Theo ma wytatuowane nad lewym sutkiem słowСЧАСТЬЕ
czyli szczęście .To niesamowite jak uwielbiają rosyjskich fanów i pewnie samą Rosję. Już teraz nie wykluczam że w przyszłości Theo poślubi na serio jakąś laskę zza naszej wschodniej granicy i..utwierdzę się w przekonaniu że nie kłamał w jednym z wywiadów.



Jednak to na plus że Theo poślizgnął się na posadzce i rozwalił sobie to oko. A teraz tak się zastanawiam czy może to nie było specjalnie zrobione ? Jeśli nie..to dobrze że sobie rozwalił bo się idealnie to limo pod pasowało w teledysk .Sceny z tą dziewczyną już mnie tak nie bolą.Są przepiękne.Theo mógłby być na serio niezłym aktorem .
Już widzę to jak pęka dzisiaj w szwach mój folder z gifami ....ahgrr..i love it.

Coś czuję że w tym miesiącu popełnię rekord w swojej blogowej twórczości i będzie duuuużo postów w tym miesiącu.

Na dzisiaj pojarajcie się barrrdzo hot teledyskiem do Blind i ..poznajcie nieco inne oblicze Theo.
xoxo


1 komentarz: