piątek, 15 marca 2013

Sometimes luck need help

Hurts- 5 dni
Rammstein- 81 dni
Depeche Mode - 132 dni

Moi znajomi i nie tylko muszą być bardzo wkurzeni że tylko gadam o Hurts ostatnio.Nie wiem czemu się dziwią temu.To normalne zjawisko przed koncertem..ja też czasami muszę wysłuchiwać narzekań i ekscytacji różnymi wydarzeniami innych osób.W ten weekend szkoła.Temat tego że idę na nich na pewno będzie nieunikniony.Będę unikać tego tematu jak ognia. Bo O. już się wkurza i na prawdę nie może mnie słuchać podczas gdy ja mogę mówić i mówić .TO BOLI

Tytułem postu nawiązałam do sytuacji które ostatnio się wydarzyły.
K. z Poznania jednak nie dostała wolnego.Dziwne że mnie wcześniej nie poinformowała tylko ja sama musiałam do niej napisać w dodatku odpisała  4 dniowym opóźnieniem.Nienawidzę opóźnień i spóźnień u ludzi.Grr.
Korzystając ze strony venue.pl gdzie można spotkać wielu interesujących ludzi którzy ogłaszają się kiedy idą sami na jakieś wydarzenie i poszukują chętnej osoby do towarzystwa, zalogowałam się i napisałam post.Dalej pusto w skrzynce. okazuje się że coś źle dodałam i niewiele osób go widzi.Teraz dla mnie to i lepiej.Dziś jedna dziewczyna się ogłosiła.Pewnie bym do niej napisała gdyby nie to że na laście zagadałam do jednej z moich znajomych <internetowych> .
Nie wierzyłam własnym oczom- ona także miała zamiar do mnie napisać ws. koncertu! Niesamowite!
W dodatku jest z Warszawy.2 lata młodsza, ale to nic mi nie przeszkadza .Tak się cieszę !

Na kolejny dodatek napisała do mnie A. i zaoferowała się że zrobi mi zdjęcie w miarę ogarniętym aparatem jak chłopaki podpisują mi płytę *.* Czy wczorajszy dzień mógł być jeszcze bardziej szczęśliwszy ? Chyba nie. Taki piękny koniec męczącego tygodnia..
Czekam na dalszy rozwój wydarzeń i jak to wszystko się potoczy.Z obiema jestem już prawie umówiona.W poniedziałek ostateczne wersje ustalimy :)

Jestem w rozpaczy 
1. na drugi dzień po koncercie idę do pracy </3
2. Popłakałam się oglądając filmik z Somebody To Die For.
3.Idąc przez hotelowe lobby na obiad słyszę Madness MUSE
4.Jaruś mnie wkurzył po raz kolejny.T również.

I dont wanna live in this planet anymore..really.

Lubię te oczekiwania.Teraz oczekuję na Hurts.Po Hurts będę oczekiwać wolnego i świąt <zobaczenie się z rodziną > Po świętach oczekiwanie na 1 maja i kolejne wolne a potem do Rammstein.Z Rammstein oczekiwanie na koniec  IV semestru i 2 roku.Po tym oczekuję na youtubowy koncert Blur i Arctic Monkeys z polskiego hipsterskiego as fuck festiwalu zwanego openerem  i przygotowuję już sobie zapasy chusteczek.Wilgotnych najlepiej i wiadro.or miskę.po tych emocjach oczekiwanie i dalsze kucie na pamięć tekstu Wrong i Personal na DM na Narodowym.A po tym..rozpaaacz bo nie ma już nic .

Z nowości internetowych wyczaiłam setlistę z Cologne.Gdzie grało wczoraj Hurts.


Ogólnie jest dobrze.Choć w.pierdoliłabym za przeproszeniem Evelyn i Unspoken na zbity pyszczek :)
Nienawidziłam od samego początku tych dwóch..yh..będzie trzeba to przeboleć i w czasie nich pstrykać foty.
Encore- ZARĄBISTRZEGO NIE MOGLI WYMYŚLEĆ! tak się cieszę że STDF znalazło się w końcówce..Jak Adaś zagra na gitarze to nie wiem czy nie uronię łzy :)
Odkąd czekam na koncert ich w Wawie .A minęło już 2 lata - czekam najbardziej i niezmiennie na 2 piosenki - Silver Lining < mój dzwonek na telefonie tak btw  > i Illuminated.Choć teraz to i Blind w sumie mogłabym jeszcze dołożyć.O Guilt nie wspomnę bo tego chyba nigdy nie zagrają.

Okazało się również i to nie jest plota. Że kolejnym singlem tuż po Miracle będzie BLIND! coś pięknego :3 i do tej piosenki powstanie kolejny teledysk ! A jeszcze dziś się dowiedziałam że Exile otrzymała już w Polsce status złotej płyty! Tego chłopaki na pewno nie przepuszczą boczkiem i jak idą dalsze niusy- zawitają do Polski w lato i na jesieni! :) Cieszę się pomimo że już ich nie zobaczę na tej trasie .


Na koniec dzisiejszego pitolenia oczywiście piosnka przy której ryk u mnie jest standardem .


enjoy i ..pewnie kolejny wpis będzie dopiero w czwartek .Po Empiku,po koncercie i po pracy.OMG co to będzie za dzień! JOŁ! xoxo


1 komentarz:

  1. Boże jak Ci zazdroszczę z tym koncertem HURTS...tak bardzo zjebałam, że nie kupiłam wcześniej tych biletów. Dobrze, że znalazłaś towarzystwo. Muszę zerknąć na tę stronę o której mówisz bo brak towarzystwa na koncerty to mój wieczny problem :/ Mnie póki co zostaje odliczanie do R+ :D a ja np. uwielbiam Evelin <3
    don_guraleska

    OdpowiedzUsuń