środa, 6 marca 2013

NEW ALBUM - HURTS

Wygnanie.
To na prawdę jest wygnanie.
Dzisiejszy post będzie poświęcony tylko i wyłącznie nowej płycie Hurts która ujrzy światło dzienne już za 5 dni.Exile.Bo taki ma tytuł jest zdecydowanie wg mnie innym albumem od Happiness. Innym bo jest duża dawka dynamiczności..Mniej smętów..monotoniczności..melancholijności jak to wszystkich przyzwyczaili chłopcy..choć Wonderful Life które wszyscy kojarzą jest dynamiczne.

Exile.Pierwszy kawałek. Cóż mogę powiedzieć. W skali od 1 do 10 daję mu 6 pkt.Pomimo że powinien mi się podobać bo nie jest wolny...tytułowy kawałek a jednak.

Miracle- o tak, z tym już zdecydowanie lepiej. Powiedziałabym nawet że bardziej niż lepiej.Pierwszy kawałek z nowego albumu który bardzo pokochałam. Taak taak..bo kilku przesłuchaniach nie umknie fanom Rihanny i Coldplay że jest to choć trochę podobne do Princess Of China.
Zgodzę się z tym. Dopóki nie usłyszałam takiej opinii to w życiu bym tego nie powiedziała..choć POC  jest jednym z moich ulubionych piosenek Rihanny<Coldplay>.
Najwięcej odtworzeń na laście. Pokonało już nawet moje przeukochane Illuminated <jeden z dwóch ,bo jeszcze Silver Lining,oczekiwane usłyszenia w wersji live  ! >.czyli coś w tym musi być.
Minus daje za okładkę.Bo Miracle stał się singlem.Liczę na Sandman jeszcze. Nienawidzę krwi na okładce.Szczególnie ulubionego zespołu. Ale przyznam że fajnym i sprytnym pomysłem było ciągłe odświeżanie strony Hurts żeby wreszcie zobaczyć jak będzie wyglądać okładka tego singla.Tak wymyślili. Z każdym otwarciem strony < non stop odświeżałam stronę > pokazywał się kawałek <jak w puzzlach > okładki  :)  Kolejnym minusem jest pierwszy teledysk < bo nie wiem z jakiej beki stworzyli potem drugi> ale to na plus wyszło bo drugi wg mnie jest bardziej w stylu Hurts..nie ma fabuły.Pierwszy w sumie też nie ma, ale jest za dużo gołych lasek i zniesmacza mnie to .

Refren szybko wpadający w ucho..prosty tekst. Znów mówi o tym że będzie walczyć..będzie szukał..nie podda się.Piosenka 9/10 !

Sandman oceniam także wysoko 8/10. W sumie nie wiem skąd to obniżenie o jeden punkt od Miracle..Teledysku to jeszcze nie ma < ale strasznie wyczekuję! > .Szukają piaskowego dziadka <lol >
Ciekawe.Nie ma żadnej wzmianki o miłości o rozstaniu..żadnego płaczu jak to zwykle u nich bywa.Za to właśnie dużży plusik.
To pierwsza piosenka której tekst najszybciej podłapałam i po kilkudziesięciu przesłuchaniach jednego dnia- nauczyłam się  :D

Blind-  NIE WIEM CO POWIEDZIEĆ. Jest to tak przepiękny utwór że...na prawdę nie wiem co napisać.
Tak delikatny i subtelny....i to..ekhem..jak to nazwać.. występuje to przed piosenką i w zwrotkach'  I JO I JO " <prosze sie nie smiac sami byscie tego lepiej nie nazwali lol > - wykonywane przez jakiś chórek czy co to, nie wiem..ale ślicznie dobrane.... piosenka o miłości ; Wytnij mi oczy i zostaw mnie ślepego..kurde.Świetne to. Daje zdecydowane 10/10 !

Only You - tu się wiele może zmienić w mojej opinii bo po pierwszym przesłuchaniu pomyślałam- nooo nawet nawet ! Daje 5/10.. Na pewno wzrośnie moja pozytywna opinia .. bo od razu coś we mnie ruszyło gdy go usłyszałam .Refren jest najlepszy..od razu mi się skojarzyło z jakimś dysko dysko ..ale nie nie..to SYNTH zespół sooo nope.Nie dzisiaj.

The Road - daje 8/10
 Wysoko bo to pierwszy utwór który poznali fani...tekst jeszcze trochę i będę znała. To standardowy utwór na obecnych setlistach zespołu więc..przy barierkach tragedią i upokorzeniem byłoby nie zaśpiewać choćby refrenu!
Chwalę ten utwór głównie za dubstepowe momenty które barrdzoo ale to baaardzo wielu osobom nie leżą.
Tak jak w przypadku Muse i ich 2nd law. Niektórzy nawet znienawidzili za to zespół i nie chodzą już na ich koncerty.
Dla mnie dubstep jest czymś zupełnie nowym.W piosenki wnosi nieco jasności..nowości która jest potrzebna.Wiadomo.Zawsze będzie jakieś zaskoczenie i złość na zespół że zmienili swój styl i nie pasują do tego...nienawidzę takiej nietolerancyjności i wyrozumiałości. W The Road na samym końcu, po refrenie słychać ten moment. Na początku tak byłam zafascynowana nim że nie słuchałam początku, tylko od razu przechodziłam do ostatniego refrenu i czekałam na tę nowość!

Cupid- utwór bardzo...hm..intrygujący.Dysko party trwa. Na prawdę tak mi się kojarzy.No co ja poradzę.Na dzisiejszą chwilę - nie chcę go usłyszeć na żywo bo..nie. A niestety jest w setlistach.Peszek. 3/10

Mercy - oceniam 6/10   Na prawdę ma coś w sobie.. Przy niej wyobrażam sobie że jestem  w przestrzeni kosmicznej. Taka tam Agi wyobraźnia.Refren rozwala mury mego serca. Znów trochę dubstepu.Mocno i ciekawie.

The Crow - wtf  2/10   lol a nawet 1,53

Somebody To Die For- noo tutaj też całkiem nieźle! 8/10. Dobry rytm refrenu..fajna 'manipulacja' głosem Theo..I te skrzypce w końcówce..przed ostatnim refrenem.. coś pięknego !
Choć tekst jest dołujący i zachęcający prawie że do samobója. I dont need this life.No czasami tak jest.

The Rope- 6/10 Za polepszenie się piosenki w refrenie .I za tekst -
Dopóki twoje stopy odrywają się od ziemi
Dopóki nad tobą nie zapanują 
Musisz przez to przebrnąć


Tak jak w życiu.....

Help - 7/10  za piękne pianoo na początku. Za tajemniczość tej piosenki i niemoc w rozgryzieniu Jej.. 'And we cry away.. to chyba taki..podrefren.. ale cryy wyśpiewane przez Theo - jest najpiękniejszym cry jakim w życiu słyszałam. No i ten wspólnie zaśpiewany refren z kobiecymi głosami. Kobiecy głos to jednak kobiecy ;)

Heaven - dysko dysko part 3!  4/10 a może i nawet mniej.

Guilt- KOLEJNY TOTALNY BRAK SŁÓW, TOTALNY TAK ZWANY  OMAJGADYS .                 10/10 a nawet 100 na 10 bym dała gdybym tylko mogła.
Z tą piosenką jest jeden problem.Sprytni chłopcy z Manu wiedzieli co robić...takie cudeńko wrzucili na Deluxe Edition i..mam problem co kupić :[ Nienawidzę ich z całego serca za to .Wyczekuję na teledysk o ile takowy się pojawi.
Tekst oczywiście o miłości..ale jeden z piękniejszych. Wspomnienie o Panu i znowu o byciu silnym.
Teraz już wiem na pewno dlaczego tak bardzo często zwracają się do nas..do Polaków..tak bardzo cenią sobie dumę i nadzieje jakie wiążemy z lepszym jutrem< patrz ==> wikipedia: Hurts.

idę dalej się zastanawiać co kupić..czy zwyklaka czy normalną...


creepy Miracle single


                                      niespełnione marzenia Adama o byciu kolarzem


                                         najnowsze zdjęcie<czekam kiedy Theo zetnie te długie włosy.Nie mogę już na nie patrzeć.Może czeka żeby obciąć je 19.03 ? Dzień przed Polską ?

Na koniec tej całej mozolnej mojej wypociny Exil-owej oczywiście nic innego jak  Blind  prosto z Londynu a tuż pod nim Guilt <znane szerszej i fałszywej publiczności jako Under The Bridge! Enjoy! x





wtf Adam ma wielki tyłek! I mam wrażenie że ta gitara jest większa od niego... ? omg Adaśku ogarnij dupere !

 Do wtorku!

1 komentarz:

  1. przepraszam we wtorek hurts i urodziny i co jeszcze....ja życia nie będę miała tego dnia...

    OdpowiedzUsuń