czwartek, 21 lutego 2013

So many disappointments, so Brits 2013

nie wiem kto je projektował ale gratuluje temu komuś inwencji twórczej.Jakie statuetki takie Brity i zespoły < HY HY HY>


Wiele bo na prawdę jest sporo.
Jedynym jasnym punktem w tych całych nagrodach są 2 nominacje Muse i występ na początku gali. Live stream-ów było od groma.Jednak żaden poprawnie nie chciał mi zadziałać.Gdybym wcześniej się dowiedziała że maja  pierwsi występować..cierpliwie bym poszukała i 2 godziny przed czegoś zaufanego i dobrego.Idealnie po występie z Supremacy włączył mi się idealny live....nic tylko wyrzucić kompa i jeszcze spuścić na niego grom z jasnego nieba.Ok. ale teraz do rzeczy .Krótkie omówienie moich rozczarowań jak i dlaczego i kilka zdjęć.Od razu przepraszam za te białe tło ale za nic nie mogę tego rozkminić dlaczego tak się robi jak używam pogrubienia, podkreslenia badz kursywy.


PIOSENKARZ ROKU 
Ben Howard    
Calvin Harris
Olly Murs
Plan B
Richard Hawley                           Trudno mi tu rozkminić co do czego. Pomimo że znam 3 piosenki Plan B to na niego głosowałam.Reszta jest dla mnie totalną magią.Znajomi tylko z "aa gdzieś słyszałam to nazwisko,yy "

PIOSENKARKA ROKU       
Amy Winehouse
Bat For Lashes
Emeli Sandé
Jessie Ware
Paloma Faith                Głosowałam na Jessie.Zdecydowanie ją polubiłam ostatnimi czasy.Choć Emeli też bardzo lubię.Nie wiem z jakiego powodu pojawiła się tutaj Amy..jako piosenkarka ROKU, ale..nie wnikajmy w to głębiej.
DEBIUT ROKU
Alt-J
Ben Howard
Jake Bugg
Jessie Ware
Rita Ora                  Debiut roku znowu zaliczyłabym do Jessie albo..Jake-a..Jest o Nim bardzo głośno!
GRUPA ROKU
Alt-J
Mumford & Sons
Muse
One Direction
The xx                     Utarcie nosa boysband-owi ŁAN DAJREKSZYN  ZAWSZE SPOKO! Chociaż zamiast nich kto inny powinien dać występ...Choć pewnie Ava Wolstenholme była w siódmym niebie.No cóż..nastolatka to jeszcze. Co poradzisz.. Zdecydowanie na tak jeśli chodzi o Mumford-ów.Głosowałam właśnie na nich
SINGIEL ROKU
Adele – “Skyfall”
Alex Clare – “Too Close”
Coldplay & Rihanna – “Princess Of China”
DJ Fresh featuring Rita Ora – “Hot Right Now”
Emeli Sandé – “Next To Me”
Florence and the Machine – “Spectrum (Say My Name)”
James Arthur – “Impossible”
Jessie J – “Domino”
Labrinth featuring Emeli Sandé – “Beneath Your Beautiful”
Olly Murs featuring Flo Rida – “Troublemaker”
Rita Ora featuring Tinie Tempah – “R.I.P.”
Rizzle Kicks – “Mama Do The Hump”
Robbie Williams – “Candy”
Rudimental featuring John Newman – “Feel The Love”
Stooshe – “Black Heart”            Oj...baaardzo ciężko miałam..oj bardzo.. nawet do tego stopnia że nie pamiętam na kogo tu oddałam głos.Ale chyba składniam się ku Skajfol Adelki.. miałam jeszcze myśli aby zagłosować na Rihanne <to chyba moj ulubiony Jej teledysk - wygląda w nim przecudownie i pasuje jej uroda..y..Japonki ? >  ,Spectrum Florence widziałam zaledwie 3 razy i nie zrobiło na mnie wrażenia jak sama piosenka. Może to moja nieobiektywność bo nie przepadam za nią. Williams też był w moim zasięgu.Ale dałabym tu chętniej Different.Mój ulubiony z nowego krążka.Choć wszyscy wiemy że Candy stał się ogromnym hitem..nawet na tyle że jest grany w rmf fm lol 
BRYTYJSKI SUKCES ROKU ZAGRANICĄ
One Direction                        ta........................
PŁYTA ROKU
Alt-J,An Awesome Wave
Emeli Sandé, Our Version Of Events
Mumford & Sons, Babel
Paloma Faith, Fall To Grace
Plan B, Ill Manors                     Ciężko mi się tu wypowiedzieć bo moje zainteresowanie tymi zespołami jest poniżej poziomu -2.
PIOSENKARZ ROKU (ZAGRANICA)
Bruce Springsteen
Frank Ocean
Gotye
Jack White
Michael Buble                           Zdecydowanie głosowałam  na Gotye. Ktoś powie- o boże..to 'somebody.... ' jest już tak przegrane...wszedzie to bylo slychać i juz mamy dosc tego a ludzie na to głosują .No tak..bo kategoria mówi piosenkarz roku..ROKU .To było niekwestionowany hit.I nikt temu nie zaprzeczy kto realnie  i trzeźwo patrzy z boku na to co się dzieje w świecie muzyki.Jeszcze myślałam nad Jackiem..ale to.. daleko mi do tego było..
PIOSENKARKA ROKU (ZAGRANICA)
Alicia Keys
Cat Power
Lana Del Rey
Rihanna
Taylor Swift           Jaka była moja radość że Taylor nie wygrała.<lol samą nagrodą dla niej już powinna być sama nominacja i mogłaby odejść ze świata kolorowych gazet no i ten występ > M. powiedziałam że powinna się ożenić z Lavigne..choć ta już jest zajęta. Ale no idealnie by do siebie pasowały.  Dobrze że Lama wygrała.Pomimo drogi na szczyt która była usłana kłamstwem i nie fair-stwem <wat ? > to Video Games rzuciło wszystkich na kolana i było hitem roku.
GRUPA ROKU (ZAGRANICA)
Alabama Shakes
The Black Keys
Fun.
The Killers
The Script           Tu głosowałam na....The Killers albo właśnie na Black Keys.. Choć nad Fun także myślałam głęboko . M.nie mogła spać przez  tą świadomość że lubię We Are Young < mam nadzieję droga M . że nie miałaś koszmarów ze mną >
NAJLEPSZY WYSTĘP NA ŻYWO
Coldplay
Mumford & Sons
Muse
The Rolling Stones
The Vaccines    HATE TOTALNY ZASTOSUJE W TYM MIEJSCU POLECI.  o jeeeeeeej kolorowe balonikii..światełka  a la disco polo ..piszczący Martin i udający że umie grać na pianinie. WAAAAT SIE PYTAM! fuckin WAT!?    Coldplay najlepszy w live act ..dalej nie mogę się pozbierać po tej sytuacji..Po tym co MUSE odstawia na żywo ..co MATT wyprawia ze sobą..jak manipuluje genialnie głosem i daje genialne riffy....Chris i Jego nieśmiałość na żywo..Dom który popierdala na perce jak mało kto i co ?? ZNÓW PRZEGRANA. Nie wybaczę im tego neva eva.Fuck you people on the world who voted on SROLPLEJ <by M.>

yh..koniec nienawidzenia. Pare zdjęć i genialne Supremacy. Wiecie co ? Kierwa ulżyło mi po tym hejcie.I to jak. Dziękuję Wam że mnie nieCZYTACIE :*     
x


Emeli Sande

HURTS

Robbie Williams
Uroczy zwykły chłopak..Ben Howard.
MUSE(1)
MUSE(2)
MUSE(3) Zarąbisty angielski telefon Matta...Strzelanie zdjęć paparazzim razem z Domem- nowy sposób na życie chłopaków.
Lana.Zastanawiałam się czy będzie stremowana as always..hm..była.

Mumford & Sons
...i wisienka na torcie na koniec  HE HE HE!
nie trzeba przedstawiać.a może i trzeba. ŁAN DEJREKSZĘ! >czyt. One Direction >

ale ze mnie trol

he he

Youre suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupremacyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy


1 komentarz:

  1. Te statuetki faktycznie śmiech na sali, cały wpis śmieszny. Szczególnie ten hejt <3

    OdpowiedzUsuń