czwartek, 28 lutego 2013

REVIEW - NME AWARDS 2013


Tegoroczna gala NME bardzo nas zaskoczyła.Nie pod względem nominacji i wygranych..ale mianowicie orgaznizatorów.. ludzie którzy są z poza Wysp nie mający okazji obejrzenia live stream-u. .Oczekując o godzinie 20...potem 21.. na tumblr całkowity chaos i nikt nie wie gdzie jest live.Nie wiem jak inni, ale ja odpuściłam o 21:30 i wzięłam się za naukę.



Best British Band
Arctic Monkeys
Kasabian
The Vaccines
Biffy Clyro
The Maccabees
The Cribs                  Cóż...należało im się....Choć tu oczywiści stawiałam na kochany Kasabian.Już dawno żadnej nagrody nie zgarnęli..czyżby..starość nie radość ?
Best Album
Frank Ocean, ‚Channel Orange’
Jake Bugg, ‚Jake Bugg’
The Maccabees, ‚Given To The Wild’
Alt-J, ‚An Awesome Wave’
The Vaccines, ‚Come Of Age’
Tame Impala, ‚Lonerism’          Może i best..ale nie THE BEST. Głosowałam na Vaccines ....
Best International Band
The Killers
Tame Impala
The Black Keys
Odd Future
Crystal Castles
Foo Fighters          Cieszę się że wygrali..Skromny zespół który pokonał The Black Keys.I dobrze.Ci już mają nagrodę za Brits.Niech spadają.
Best Track
Arctic Monkeys, ‚R U Mine?’
Haim, ‚Don’t Save Me’
MIA, ‚Bad Girls’
Foals, ‚Inhaler’
Palma Violets, ‚Best Of Friends’
Tame Impala, ‚Elephant’     Nie znam się to się wypowiem. Why not R U FUCKIN MINE ?! :(
Best TV Show
Breaking Bad
Noel Fielding’s Luxury Comedy
Fresh Meat
Sherlock
The Thick Of It
Doctor Who   A przepraszam bardzo, a gdzie państwo organizatorzy zgubili Pana Rossa ?    Nie ciesze się.Noel Fielding powinien wygrać bądź Dr Who choć Go ani razu nie oglądnęłam a Noela ze względu na wtyki u Kasabian
Best Music Film
Searching For Sugar Man
LCD Soundsystem: ‚Shut Up And Play The Hits’
Hit So Hard : The Life & Near Death Story of Patty Schemel
Marley
The Rolling Stones: ‚Crossfire Hurricane’
Led Zeppelin: ‚Celebration Day’              wtf...only Celebration Day =.=
Best Re-Issue
Manic Street Preachers, ‚Generation Terrorists’
Blur, ’21′
Prodigy, ‚The Fat Of The Land’
Interpol, ‚Turn On The Bright Lights’
Smashing Pumpkins, ‚Mellon Collie And The Infinite Sadness’
Ian Brown, ‚Collected’                         noo..tu chociaż powędrował mój głos do właściwego zespołu. trololo.Tak M..ciesz się z tego że ich zachwalam.
Best Solo Artist
Jake Bugg
Noel Gallagher
Florence Welch
Miles Kane
Grimes
Paul Weller         Uh..ale tu miałam problemy przy głosowaniu..Miles..Jake..Noel..Flo....Zagłosowałam na Noela :( choć wiedziałam że panna Welsh wygra.
Best New Band
Alt-J 
Peace
Palma Violets
Django Django
Alabama Shakes
Haim   ok.......nie wiem o co chodzi i się nie wypowiem.
Best Music Video
Grimes, ‚Oblivion’
MIA, ‚Bad Girls’
David Bowie, ‚Where Are We Now?’
Arctic Monkeys, ‚R U Mine?’
Haim, ‚Don’t Save Me’
Tame Impala, ‚Feels Like We Only Go Backwards’    Powiem króko -TAK JEEEEEEST! <zagrywa na powietrznej perce z chłopcami >
Best Festival
Reading & Leeds Festivals
T In The Park
Bestival
Primavera
Latitude
Isle Of Wight powiem krótko[2] -TAK JESSSSSSSSST! Najlepsze festy ever.....zaraz po Glasto oczywiście
Best Live Band
The Maccabees
The Cribs
Blur
Biffy Clyro
Foals
The Rolling Stones              Pf....głosowałam na...uwaga- na Stonesów...eh..mogłam na Blur..może dzięki mnie by wygrali ?
Best Dancefloor Anthem
Mosca feating Katy B, ‚What You Came For’
Calvin Harris featuring Florence Welch, ‚Sweet Nothing’
Psy, ‚Gangnam Style’
MIA, ‚Bad Girls’
Kanye West/Jay-Z, ‚In Paris’
Solange, ‚Losing You                 nie zgadzam się..Psy.
Best Twitter
Muse (@muse)
Fred Macpherson, Spector (@fredmacpherson)
Theo Hutchcraft, Hurts (@theohurts)
Alana Haim, Haim (@babyhaim)
Wiley (@EskiDance)
MIA (@MIAuniverse)           Trololol .Niesprawiedliwość Musowska trwa...WTF kocham Muse ale głosowałam na Hurts.Częściej sie udzielają na tłicie i fajne filmiki i zdjęcia wstawiają.No i ostatnio częściej zagadują do Polaków niż Benedykt XVI zrobił to w swoim pontyfikacie 8 letnim...
Best Book
David Byrne, How Music Works
Neil Young, Waging Heavy Peace
Mike Skinner, The Story Of The Streets
Tim Burgess, Telling Stories
The Rolling Stones, 50
Peter Hook, Unknown Pleasures : Inside Joy Division       Głosowałam na Hooka.BO GŁOŚNO O NIM BYŁO.bijacz pliz. ty nikogo tu nie kojarzysz nawet...
Music Moment Of The Year
David Bowie returns
The Stone Roses play Heaton Park
Olympics opening ceremony
The Rolling Stones play London’s O2 Arena
Green Day’s secret set at Reading Festival
Pussy Riot’s punk prayer       powiem krótko - TAK JEEEEEEEEEST! [3]  NIE MOGŁO BYĆ INACZEJ :33
Hero Of The Year
David Bowie
Bradley Wiggins
Pussy Riot
Barack Obama
Frank Ocean
Dave Grohl  powiem krótko - TAK JEEEEEEEST! [4] <wow to już czwarta zgodność ? > 
Villain Of The Year
David Cameron
Harry Styles
Skrillex
Psy
Fred Macpherson
Azealia Banks     nie znam się to się...a .nie wypowiem się..bo tu na serio się nie znam.
Best Small Festival
Swn
The Great Escape
Field Day
Festival No.6
End Of The Road
Constellations  Farta miałeś drogi Feście No.6 nie słyszałam o żadnym z nich a zagłosowałam na Ciebie.bless you.
Worst Band
One Direction
Muse
Mumford & Sons
Alt-J
Justin Bieber
Ed Sheeran  powiem krótko -TAK JEEEEEEEEST! [5]  . Gratuluję chłopcom .A także Muserom że nie głosowali na  Muse żeby wygrali..chociaż jedną nagrodę <lol>
Best Fan Community
Muse
Hurts
30 Seconds To Mars
Manic Street Preachers
The Killers
Enter Shikari   TAK JEEEEEEEEEST! [6]  Szczęśliwa Musowa szósteczka .W której odnajduję część siebie.Toć jak Muser jest!
Best Film
The Hobbit: An Unexpected Journey
Ted
iLL Manors
The Dark Knight Rises
Skyfall
The Perks Of Being A Wallflower   TAK JEEEEEEEEEEEEST ![7] no i szczęśliwa siódemeczka dla Hobbita. Na którego byłam zagorzałą chętną osóbką ...ale...jest jeszcze szansa.

Hottest Man   
Matt Bellamy   niestety nie znałam do tych 2 kategorii pozostałych ludków.A może ich nie było? Nie wiem ..nie "oglądałam " .Ale..To już [8]   Piękny to On może nie jest ale z gitarą to Maffo jest sooooooooooo soooooooo soooooo fucking hot! 
Hottest WomanAmy Lee  Nie wybrali wieszaka.Się cieszę ogromnie.Ale pewnie lepsze były kandydatki .Ale bless you Amy i niech \m/ będzie z Tobą!
 Miles Kane


     HURTS <nic nie wygrali ,jedna nominacja, a jak świetnie się bawili na backstage-u >

Hutchie.Przykro mi.Zdradzam Cię w myślach z Andersonem w tej chwili.Soreh! <miny Adama <3 >

The Vaccines <nice hat ! >

 Florence Welsh

Biffy Clyro


The Killers
ah ten Brandon..


nieco starszego pokolenia kawałek. Ronnie Wood <The Rolling Stones >


                                                     BLUR  Graham Coxon <L> Alex James<P>  



                                                                             Matt Helders?<ARCTIC MONKEYS> z ...kimś. <taaaaaaaaaaak mam ponad 700 odtworzeń Arctic Monkeys na laście i o JEJ nie wiem z kimś przyszedł Matt .Tak.Zhejtuj mnie bo żem nie jest big fangirl małp. Ok.Skończyłam.


Bardzo udane nagrody to były...wiele wątpliwości..które się nie potwierdziły..Gratuluję zwycięzcom ..i przegranym..za to że ten mój mały zamknięty w sobie świat tworzą Go w dużej mierze Oni - ukochane zespoły.

Na koniec cóż by innego jak nie NME-owe  wspominki.Występ Milesa wraz z Paulem <nie nie..nie ze swoim 'ojcem' tym od Beatlesów    i  wręczenie statuetki Florence przez Hurts<Hutchie oczywiście musi się polansować jak to On nie kocha swojego Gin-a i musi z nim wszędzie popierdalać i jak zwykle nawet przy wręczeniu statuetki.Eh Ty pijaku dzieciaku..




ps.zazdroszczę tej...lasce ? chyba lasce..co filmuje i jest na takich fajnych nagrodach i innych koncertach. . :(

1 komentarz:

  1. To ja sobie też trochę pokomentuję: Best British Band dla Biffy Clyro - szkoda, że nie Kasabian ale ostatnio zakochałam się w BC, więc i tak bardzo się cieszę, że wygrali. Best International Band - The Killers - nieeee dla mnie to śmiech na sali, że oni wygrali o_O Best Track - Foals Inhaler świetna piosenka! w ogóle Foalsi są super. No i ciesze się, że w końcu MUSE coś wygrali:D a z tym Hottest Man to duuużo kolesi było nominowanych np. Theo:D i jeśli wyniki nie zmieniły się od czasu kiedy zaglądałam na stronę głosowania to drugie miejsce zajął Dom a trzecie Chris!:D
    don_guraleska

    OdpowiedzUsuń