sobota, 2 lutego 2013

I`m so tired but i`m in HEAVEN!

Taak..zdecydowanie I`m in heaven..Wczoraj dowiedziałam się że koleżanka ze swoim tatą mają taką samą trybunę jak ja na DM :) Straaasznie sie ucieszyłam! Będzie super koncert!
 Na dodatek wczoraj chłopcy wrzucili nowy teledysk do piosenki z EP-ki Heaven..boże..coś pięknegoo!! Ta piosenka szczerze mówiąc..hmm.podobała mi się, ale nie byłam do niej zbytnio przekonana..coś w niej było nie tak...może za bardzo monotonny refren ..Tekst jednak bardzo piękny.. świetny jest... głos Dave-a ..teledysk... elementy robotów..jakby z innego świata..Nie mogę się nachwalić !
Teraz jest piękny okres oczekiwania..a sam koncert znając z doświadczenia minie jak z bata strzelił i będzie depresja totalna. Na razie zajmuje się zapętlaniem i oczekiwaniem na Hurts.
I`m so tired bo szkoła.. bo zjazd... jednak nie było tak źle.. głowa boli..ale tak pozytywnie.Cały dzień spędziłam z jedną koleżanką z którą się świetnie dogadujemy. Która na prawdę mnie rozumie..znów opowiadała mi jak to świetnie jest w Londynie ( była 3 lata temu ze znajomymi na 2 tygodnie ) ..jacy Ci ludzie są inni..jacy są piękni.. jaki tam jest inny świat..strach był.. ale bardzo pozytywny... najgorsze było przełamanie pierwszych lodów..zapytanie Anglika o drogę etc..i potwierdziła że Anglicy są przeuroczy na zewnątrz... strasznie mili i życzliwi .
Bardzo dobrze nam się rozmawiało.Ona wie  że uwielbiam ten temat i mogłabym o nim rozmawiać godzinami. A mi to dało pozytywny wieczór ..

Zajrzałam z ciekawości w program tv...byłam ciekawa co dadzą w sobotni wieczór o 19:15 na TVP KULTURA w zamian za skończony cykl London Calling. A tu proszę jaka niespodzianka -Klasyczne albumy rocka.. COŚ IDEALNEGO DLA MNIE. Dzisiejszy odcinek jak widzę z recenzji będzie o Queen , choć pewna nie jestem.. Było już o Pink Floyd i Nirvanie.. nie mogę się doczekać! Miałam się pouczyć no ale..taka okazja..żeby jeszcze lepiej poznać tak WIELKI ZESPÓŁ- nie mogę tego przegapić!

Na dzisiaj , tak specjalnie 2 piosenki I`m so tired i oczywiście moja piosenka i teledysk miesiąca Lutego HEAVEN ! enjoy! x



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz