poniedziałek, 11 lutego 2013

GRAMMYS 2013

Najbardziej prestiżowe i darzone szacunkiem nagrody wczorajszej / dzisiejszej nocy -rozdane.




Miałam zamiar oglądnąć no ale niestety zmęczenie spowodowane długim pobytem przy komputerze zrobił swoje. A więc skorzystam z mediów i prasy i omówię po krótce co kto wygrał i jakie wrażenie na mnie sprawił.
No nie ukrywam rozczarowania ulubionym Muse że nie wygrał choćby w kategorii Best rock album.
Sądzę że The 2nd law zasługuje na to jak mało który.

Album Roku
Babel, Mumford & Sons    - tu się zgodzę .Pomimo że nie słucham tego zespołu, to jest też myślę odkryciem roku jednocześnie.

Nagranie Roku
Somebody That I Used to Know, Gotye featuring Kimbra

Piosenka Roku            
We Are Young (fun.)   -mieszane mam uczucia. Choć głosowałam właśnie na ten zespół. Call Me Maybe było większym hitem. A We Are Young też było często grane w stacjach radiowych i tv ale nie okazał się hitem

Najlepszy Nowy Artysta
fun.                          -Tu bym się jeszcze zastanowiła nad Frank Ocean. Ale sądzę że to i tak niezły wybór. Spodziewałam się trochę innych nominacji.

Najlepszy Album - POP 
Stronger, Kelly Clarkson   - płytę roku przydzieliłabym zdecydowanie Florence z Ceremonials ale i Maroon 5

Najlepszy Album - Dance/Elektronika
Bangarang, Skrillex 

Najlepszy Album - ROCK
El Camino, The Black Keys      jak już napisałam wyżej - cieszę się że Muse przegrało z takim fajnym zespołem. Nie słucham ich ale 2-3 piosenki słyszałam i nieźle brzmią

Najlepszy Album - Alternatywa
Making Mirrors, Gotye

Najlepszy Album - R&B
Black Radio, Robert Glasper Experiment

Najlepszy Album - Rap/Hip-Hop
Take Care, Drake 

Najlepsze Wykonanie Solo - Pop 
Set Fire to the Rain (Live), Adele  Kelly Clarkson ze swoim Stronger, Rihanna z Where Have You Been i Katy Perry z Wide Awake tez miały duże szanse.<pomimo mojej nienawiści i plotek do Katy ws. Dominica Howarda z  Muse > Ale cieszę się że choć jedną nagrodę Adelka otrzymała. tak btw to wyglądała przepięknie !Katy Perry również choć mogła już tak nie świecić tymi swoimi boobs.Ale zielona sukienka bardzo ładna.No i włosy <3

Najlepsze Wykonanie Duet/Grupa - Pop
Somebody That I Used to Know, Gotye featuring Kimbra  zdecydowanie popieram. Totalny hit i świetnie się dobrali Choć bardziej stawiałam na Flo i jej maszyny i LMFAO 

Najlepsze Wykonanie - Rock
Lonely Boy, The Black Keys   Cieszę się że kolejna statuetka dla nich.Bardzo lubię tę piosenkę

Najlepsze Wykonanie - Hard rock/metal
Love Bites (So Do I), Halestorm

Najlepsza Piosenka - Rock
Lonely Boy (wykonywana przez the Black Keys) - tez się cieszę że tu wygrał ten duet. Madness Muse nie zasługiwało na wygraną.Nie trawiłam tej piosenki od początku.Choć live bardzo ładnie wychodzi! Jack White i Mumford & Sons też miało duże szanse.

Najlepsza Piosenka - R&B
Adorn (wykonywana przez Miguela)  

Najlepsze Wykonanie - R&B
Climax, Usher 

Najlepszy Album - Urban
Channel Orange, Frank Ocean  w jednej kategorii nie wygrali ale w następnej im się udało. Chwała im za to<głosującym>

Najlepsze Wykonanie - Rap/Hip-Hop
N-- In Paris (wykonywana przez Jay-Z and Kanye West) 

W niektórych kategoriach trudno było mi się wypowiedzieć bo zwyczajnie nie znam się na ich muzyce i danych wykonawcach.
Ogólnie jest trochę rozczarowań i mam niedosyt. Z roku na rok te nagrody mają co raz gorszy wymiar...co raz gorsze zespoły widzę. Brit Awards jeszcze w sumie jakoś się trzymają. Cieszę jedynie że nie było w nominacjach Justina Biebera. Trochę to utrze nosa młodemu frywolnemu i ' hej do przodu' muzykowi. Rihannie choć jedną nagrodę powinni wręczyć.Bo pomimo że średnio Jej słucham to darzę ją szacunkiem za to że tyle dobrego wnosi do muzyki.Teksty nie są może zbytnio inteligentne i dużo o oplatanej wszędzie miłości ale muzyka jest rytmiczna i to się głównie liczy.

A tu kilka dobrych zdjęć wybrałam:


Dominic Howard (MUSE)

Adele

Florence

 Justin Timberlake

 Alexa Chung

 Katy Perry

 The Black Keys

 Sting ze swoją piękną żoną jak zwykle.. piękni i młodzi ;)



Na Gali wystąpili m.in Rihanna, Bruno Mars, Taylor Swift < panie drogi jak ja Jej nie trawię- ten zawistny wzrok i uśmieszek > ,  Justin Timberlake, Fun, Maroon 5 z boskim wokalistą no i oczywiście Sting

Daje na dziś filmik z wykonaniem piosenki Boba Marleya :)






1 komentarz:

  1. Przeczytałam sobie Twojego posta i dopiero teraz do mnie dotarło, że Florence przegrała z ...Kelly Clarkson?! Może Florence jakoś namiętnie nie słucham,ale parę kawałków na tej jej płycie jest wręcz genialnych i na pewno popowe piosenki Kelly im nie dorównują. Ładnie zdjęcie Dom'a wybrałaś:)
    don_guraleska

    OdpowiedzUsuń