niedziela, 23 grudnia 2012

The beginning is always difficult

Na początku powinno się napisać skąd wzięła się moja wena do pisana bloga i skąd taka a nie inna nazwa użytkownika..a ja powiem krótko - kogo ciekawi , niech sam sobie sprawdzi. To już mój 4 blog. Na poprzednie nie miałam czasu, były zbyt pracochłonne, followersów miałam dość sporo.Zrezygnowałam z nich.Ten natomiast będzie odskocznią od świata rzeczywistego.
Jestem Agnieszka .Mieszkam pod Warszawą i mam 21 lat. Miłością moją są koncerty, kolekcjonowanie różnych brytyjskich pierdół, rzeczy związanych z ulubionymi zespołami, ciągłe udoskonalanie swojego pokoju.  Prowadzę fotobloga o muzyce i rzeczach związanych z UK  pod adresem http://dynamicznastrzalka.tumblr.com/  .Mam także swój profil na last fm http://www.lastfm.pl/user/dynamiczna   z którego widać jak bokami wylewa się brytyjska muzyka którą kocham. Kocham Anglię, kocham jej każdy skrawek, kocham Londyn. Moim marzeniem które mam nadzieję spełnię do 25 roku życia jest podróż do Londynu..na miesiąc może 2 a w najgorszym przypadku z którego będę również szczęśliwa- na tydzień..Choć na tym blogu będę opisywać recenzję płyt, książek rzadziej i w głównej mierze koncertów na których byłam, to sądzę że znajdę też czas na jakieś niewielkie refleksje.
Święta tuż tuż, nie da się ukryć. Postanowiłam się wgłębić bardziej w muzykę Korn z racji tego że jestem mocno zainteresowana wybraniem się na Impact Fest na Bemowie.A i więcej czasu teraz mam. Nie powiem, nieźle grają, to coś dla mnie .Może się skuszę o kupno ich płytki ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz