niedziela, 30 grudnia 2012

Summaries of book time! part 1

Obiecany post od podsumowaniu książkowym. Książki które zrobiły na mnie wrażenie odcisnęły piętno ;) a więc zaczynamy :
PRZEWODNIK PO LONDYNIE .Jak na fankę i maniaczkę brytyjskości - musiało to zagościć na mojej półce. Pomimo że tam nigdy nie byłam  liczę na to że kiedyś się przyda. A przyda się raczej bo to jedno z moich marzeń które musi się spełnić.Kosztował około 23 zł. Trochę żałuję że taki kupiłam.. że zamówiłam przez neta w Empiku, bo sądzę że jest to dość ogólnikowy przewodnik.Niby jest cała rozpiska- gdzie się znajdują poczty, kościoły, muzea, oczywiście co warto zwiedzić, co ile około kosztuje, jakieś banki.Wydawało mi się że firma Copernicus jest jedną z najlepszych w przewodnikach. Jednak nie.. nie tego oczekiwałam. Na pewno nauczka na następny raz, żeby nie kupować tego typu książek przez neta.







Skoro już lecimy tonem brytyjskim to kolejna książka o Anglii. PRZEWODNIK KSENOFOBA.Prześmiewcza, satyryczna książeczka.Bo malutka , bo cieniutka, bez obrazków za całe 9.90. Opisuje świetnie stosunek Anglików do innych narodowości..Jak inaczej zachowują się w stosunku do Europejczyków...jak doAmerykanów.. jak to na prawdę jest z tym piciem herbaty o godz 17. < jednak to prawda.Anglicy rzucają wszystko, nawet w trakcie seksu ...aby tylko napić się  o 5.pm wymarzonej english tea.>. Podobno są różne zwyczaje picia herbaty .Muszę się w to bardziej wgłębić! No i oczywiście jest tam także mowa o wielkim poszanowaniu dla Królowej.Która jest dla nich niczym matka.
Książka nie jest łatwo dostępna. Też zamawiałam przez Empik. Ale bardzo polecam!














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz