niedziela, 30 grudnia 2012

Summaries of book time! part 3

Teraz nieco inne książki. Ostatnia 3 część, podsumowań ksiązkowych.łagodniejsza.

Kiedy przeczytałam recenzje z tyłu książki..od razu mnie zafascynowała. Po pierwsze- to prawie głównym bohaterem jest..kot.. A po drugie..opowiada o zgorzkniałym 40latku, który jak sądzę jest antyspołecznym człowiekiem ( prawie takim samym jak ja) .nie lubi ludzi i ciężko mu utrzymywać jakiekolwiek relacje. Aż tu nagle pod Jego drzwiami stoi ..kot. Niesamowita i fajna książka. Nie jestem dokładnie z Warszawy, ale z Konstancina- czyli spod Wawy :) I na końcu ksiązki jest wzmianka o pomocy dla konstancinskiego azylu :) Uroczy przypadek! I ogromne zaskoczenie!  Akurat trafiłam w empiku na  przeceny i kupiłam o połowę aż, tańszą. Zapłaciłam 14 zł :)

















Z GŁĘBI SERCA.
Książka nieco z tych romantycznych...momentami o zabarwieniu erotycznym. Jednak książkę mogę polecić i  chłopakom i dziewczynom w każdym wieku.Uwielbiam tego typu ŻYCIOWE KSIĄŻKI. Dorastające dzieci, rozwód .Matka zostaje sama z nimi. Ojciec odchodzi do innej młodszej kobiety...ta zachodzi w ciążę.Niezrozumienie dzieci.Matka wiąże się z innym pewnym mężczyzną...bardzo ..sprawnym fizycznie.Tak to określę..żeby nie zdradzić wszystkiego ;) Bardzo polecam. Również kupiłam a 15 zł z przeceny :)




i na koniec wyjątkowo, nie muzyka dzisiaj tylko..Nick  i Jego genialna przemowa do młodzieży :) Przystojniaczek skubany ma poczucie humoru ;) Ubawiłam się po pachy.Ale ze względów fizjologicznych <eh to spanie > obejrzałam tylko 12 minut.A wiem że ta godzina poświęcona na obejrzenie tego, nie będzie stracona! Enjoy! x


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz