niedziela, 30 grudnia 2012

Summaries of book time! part 2

I kolejna książka.NICK VUJCIC -BEZ NÓG, BEZ RĄK , BEZ OGRANICZEŃ

Zapewne wielu chrześcijan Go kojarzy.. to magiczny chłopak..niedoopisania jest to, jakim pięknym człowiekiem jest. Nie tylko zewnętrznie, ale i wewnętrznie ( przede wszystkim! ).Nick jest z zawodu motywatorem .Czyli osobą która motywuje, zachęca innych żeby jak najlepiej żyć. Brać od życia jak najwięcej. Być dobrodusznym dla innych etc.Jak widać..Nick wyróżnia się tym że od najmłodszych lat..musiał sobie radzić bez nóg  i  rąk.Na swoją stronę internetową wrzuca codzienni 1:30 podcasty o motywacji na dany dzień.Milo się Go słucha. Pierwszy raz o Nim dowiedziałam się na religii.Miałam w liceum o tyle fajnego księdza że puszczał nam dużo fajnych filmów. Z yt też.



A oto książka.Łatwo dostępna.Kupiona w Empiku za 42 zł. bodajże.Na pierwszym zdjęciu z piękną siostrą Michelle,przyjrzeć sie bliżej i kropka w kropkę podobni:)

 






A teraz książka, która wywróciła nieco moje życie duchowe i wiarę w Boga.SPOWIEDŹ HERETYKA.Przeciwstawna do tej powyżej. Wywiad z wokalistą Behemoth.Nergalem.Nie wiem w sumie, dlaczego jakiś tam black metalowy muzyk ma mi mówić i mam mu wierzyć w to co pisze. Ale to, w jaki sposób mówi, jest na prawdę interesujące i zaczynam co raz bardziej skłaniać się do Jego wersji.Że Boga nie ma. Ludzie wierzą w coś czego nie są tak na prawdę pewni..coś się NIBY zdarzyło pare tysiecy lat temu..ktoś napisał jakąś tam ważną książkę i wszyscy jej zaufali ...wiele dni potem myślałam o tym ,az poczułam zniesmaczenie do kościoła. Dzisiaj niedziela- byłam w kościele. Ale od 8 miesięcy już nie byłam u spowiedzi.A to o czymś świadczy. Coś się ze mną stało. Po tej ksiązce niedługo coś innego się stanie.Ksiązkę można kupić PRAWIE WSZĘDZIE.Tą zakupiłam w...Biedronce. W empiku nieco droższa bo o 10 zł.   cena normalna- 42 zl.cóż..polecam.i tym wierzącym..i tym nieco mniej i tym pośrodku <tak jak ja teraz>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz